klepot někde z motoru

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
SHANE54
Znalec
Příspěvky: 823
Registrován: 15 čer 2007, 08:42
Bydliště: Lučenec, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SHANE54 »

potom napis, ze ako to dopadlo, som zvedavy :wink:
Obrázek
Obrázek
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
Reklama
 

Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

neviem chalani,

ale ja by som do PUNTA bez porady v servise taketo veci nelial...ak je niekde vola, tak asi je nieco vymlatene a treba to vymenit..nie liat do toho hluposti....
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
romcasladky
Fiaťák
Příspěvky: 53
Registrován: 07 bře 2008, 21:53

Příspěvek od romcasladky »

Stanno píše:neviem chalani,

ale ja by som do PUNTA bez porady v servise taketo veci nelial...ak je niekde vola, tak asi je nieco vymlatene a treba to vymenit..nie liat do toho hluposti....
Motor o kterém jsem psal má dnes najeto přes 200000km a ještě ted má slušný zátah.Vše je věc včasné prevence a každý musí zvážit v jakém stavu jeho autí je.Tod vše ode mne k tomuto tématu
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

tak to tam uz mozes naliat hocico :)))

ale si ma uprimne potesil, ze nejake Punto vydrzalo 200tis.km...dufam ze aj moje ..
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

Stanno píše:tak to tam uz mozes naliat hocico :)))

ale si ma uprimne potesil, ze nejake Punto vydrzalo 200tis.km...dufam ze aj moje ..
No Stano naše firemné punto má už 390 000km a jazdí v pohode bez problemov Je to Mk2 rv 2000
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Uživatelský avatar
SHANE54
Znalec
Příspěvky: 823
Registrován: 15 čer 2007, 08:42
Bydliště: Lučenec, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SHANE54 »

znameho firemna MK1 ma 458000 a jazdii v poho :lol:
Obrázek
Obrázek
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

fuuuuu... 458 tis. km je riadna porcia... ale o to auto je asi perfektne starane.. urcite je tam este povodny motor????? ak tak aspon 3 generalky ma za sebou, nie?
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

Stanno píše:fuuuuu... 458 tis. km je riadna porcia... ale o to auto je asi perfektne starane.. urcite je tam este povodny motor????? ak tak aspon 3 generalky ma za sebou, nie?
:lol: :lol: :lol: NIE to naše má podctivo nabehané 390 000 bez generálky a ani nebol motor rozoberaný :lol: a šlape ako gula :wink:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Uživatelský avatar
SHANE54
Znalec
Příspěvky: 823
Registrován: 15 čer 2007, 08:42
Bydliště: Lučenec, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SHANE54 »

noo to znameho uz bolo raz prekruzkovane...
ostatne bezna udrzba (termostat, rozvody, tesnenia)
Obrázek
Obrázek
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

No je pravda, ze vacky nekdy tukaji, nekdy to ma na svedomi vule axialni, nekdy radialni.

Ja mam na vacce vuli radialni, ale tuka mi jenom za studena. Za tepla je vse ok.

Jinak mam na motoru kolem 310ti tisic, delal jsem jen krouzky a tesneni driku ventilu. Od te doby nic, olej nezere a jede jak ma.

Zkratka pokud to nedela za tepla ve vsech otackach, neresil bych to. Vacka mi tuka uz asi 80 tis a zhorseni nepozoruju a zadny negativni dopady taky ne.

Jinak nechapu to, ze by byl na vacce nejaky snimac, ktery by daval impulsy jednotce... :-) Nic takovyho tam neni.
Hustokrutost
miro9
Začátečník
Příspěvky: 19
Registrován: 20 bře 2008, 19:43

Příspěvek od miro9 »

leze to na nervy ale tie motory vydrzia neskutocne v servisebi to opravovali najprv ventile vola ptom ojnice loziska potom dole hlava vsetko sa skontroluje potom zlozi nastartuje a znova klepe co teraz. nikedy sme menili cele hlavy bol problem s ulozenim vacky tam to vznikalo ja som vzmenil ojnicne loziska pomohlo to kamarat mal podobny pripad niekto montoval plyn padla mu matka do sania nepriznal sa on dal dole hlavu a zistil klepnute po pieste stlacene kruzky to vydavalo ten zvuk za tepla tak ci tak to chce rozobrat a pozriet a skusat je to narocne na peniaze
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

lacin píše:No je pravda, ze vacky nekdy tukaji, nekdy to ma na svedomi vule axialni, nekdy radialni.

Ja mam na vacce vuli radialni, ale tuka mi jenom za studena. Za tepla je vse ok.

Jinak mam na motoru kolem 310ti tisic, delal jsem jen krouzky a tesneni driku ventilu. Od te doby nic, olej nezere a jede jak ma.

Zkratka pokud to nedela za tepla ve vsech otackach, neresil bych to. Vacka mi tuka uz asi 80 tis a zhorseni nepozoruju a zadny negativni dopady taky ne.

Jinak nechapu to, ze by byl na vacce nejaky snimac, ktery by daval impulsy jednotce... :-) Nic takovyho tam neni.
Puntá majú snímač vačky ale lenj niektoré Mk2 a Mk2b
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

klepanie a start asi na tri valce

Příspěvek od Stanno »

caute... klepe mi to uz dlhsie, nie je to vsak pravidelne..robi to aj za tepla aj za studena, ale len na volnobehu.. a nie vkuse ale v akychsi intervaloch... ]

navyse mi dnes asi nastartoval na tri valce.. cele sa to klepalo a islo to zdochnut.. po pridani plynu sa to zrovnalo :((

mam aj prasknuty alternator zospodu..moze to mat nejaky vplyv?

co sa tyka dusenia motora, moze mat na to vplyv rozsypany katalyzator??

to auto ma zacina jemne povedane stvat... neni poriadne mesiac, zeby s tym nieco nebolo .. chlapi.. a to ma len 114t. km :(
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
FetesBrod
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 232
Registrován: 22 říj 2007, 22:44
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FetesBrod »

fdgg
MK2 1.2
Obrázek
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: klepanie a start asi na tri valce

Příspěvek od Stanno »

Stanno píše:caute... klepe mi to uz dlhsie, nie je to vsak pravidelne..robi to aj za tepla aj za studena, ale len na volnobehu.. a nie vkuse ale v akychsi intervaloch... ]

navyse mi dnes asi nastartoval na tri valce.. cele sa to klepalo a islo to zdochnut.. po pridani plynu sa to zrovnalo :((

mam aj prasknuty alternator zospodu..moze to mat nejaky vplyv?

co sa tyka dusenia motora, moze mat na to vplyv rozsypany katalyzator??

to auto ma zacina jemne povedane stvat... neni poriadne mesiac, zeby s tym nieco nebolo .. chlapi.. a to ma len 114t. km :(
tak dnes som bol v servise, a klepanie ide z hlavy.. myslite ze to moze byt ta vacka???? lacin ..
to klepanie prichadza v pravidelnych intervaloch a je to akoby skakali taniere po stole... fuuj ..hnusny zvuk..kokso.. co s tym?
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“