Bravo 2: motor 1.4

Moderátor: peta.smolik

TOMBY
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 28 úno 2006, 18:17
Bydliště: Brno, Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TOMBY »

Tak to jsou moc pěkná čísla. Konečně někdo, kdo jezdí s tím, co deklaruje výrobce.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
Reklama
 

massek
Začátečník
Příspěvky: 33
Registrován: 18 dub 2008, 11:10
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od massek »

Jediný auto u kterýho jsem dosáhl normální spotřeby zatím bylo sedici a to 7.5 litru
S fiatem jezdím denně. Kontakt na mě... ICQ:292717425, Mail: masek@motortec.cz
TOMBY
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 28 úno 2006, 18:17
Bydliště: Brno, Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TOMBY »

Já u své Pandy v pohodě a u předchozího Stila 1.4 také bez problému.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
durkovic
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 20 dub 2008, 18:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od durkovic »

zdravím,

no čisla ktore píše rosohom su celkom priaznive aj ked mne sa ich nepodarí vždy dodržať. su dni kedy vychytavam samé červené na križovatkách a viac ako do 3 neradím a to sa prejaví ale vonku je to pohoda.

a to som stale ešte na zimákoch a vonku je teplo, poprve už pociťujem že auto neťaha a spotreba je vyššia aj mimo mesta pretože už som zviknutý na väčšie zrýchlenie a naposledy som točil motor cca do 6000 otáčok a aj tak to bolo jak na deke.
ex car: Fiat Bravo 2 1.4 16V 66kW
NOW : Ford C-Max FL 1.8 TDCi 91kW/124 ponikov :D
pazda
Začátečník
Příspěvky: 38
Registrován: 03 pro 2007, 11:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pazda »

vsechny spotreby udavane vyrobcem nelze v realu dosahnout, vzdy proste jezdite jinak nez je normovane mereni spotreby u vyrobcu..

co se tyce turbomotoru tak maji vyssi spotrebu (temer vzdy) nez atmosfera, nestlacujou zadnou smes jak psal risohom, proste diky turbu se dostane do valcu vice vzduchu, tim se dosahne vyssiho kompresniho pomeru a vyssi ucinosti, nicmene jen na vzduch to nejezdi a vstrikovaneho paliva bude vic. turbo ma ovsem svuj nejvetsi plnici tlak az nekde za 2,5tis ot/min takze do techto otacek bude spotreba +- stejna jako u atmosfericke 1,4. kazdopadne se urcite vyplati si priplatit aspon za 120k, ten vykon je precejen jinde, atmosfericka 1,4 je desne chcipla.

sam nemam turbo motory moc v lasce, jizda s nimy je spis jak na gume... zadny rychly zatah po seslapnuti plynu, ale uz jsem asi rozmlsany vysokoobjemovou atmosferou
BMW 540iA - 286k
Nemám Fiata no a co :-D
TOMBY
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 28 úno 2006, 18:17
Bydliště: Brno, Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TOMBY »

No já s Pandou jezdím za to, co deklaruje výrobce, možná i méně v některých případech.
Dá se to i s turbomotorem, ale při klidnější jízdě. Každé razantnější sešlápnutí si vezme svou daň.

Jinak ta 120ka je dobrej motor, ale 150 ve sportu je lepší :-)
Určitě jsi rozmlsaný z objemu co máš v bávu. To se pak člověk dolu díva skepticky

:wink:
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
pazda
Začátečník
Příspěvky: 38
Registrován: 03 pro 2007, 11:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pazda »

no jo, na lepsi se zvyka rychle :-) ale 150k bravo jede hezky, jeste kdyz jsem byl na Fiatu tak jsem v nem docela hodne najezdil a pak ho za skoro pul mega prodal (DEMO 150k Emotion). jen mi proste trochu vadi ta prodleva u seslapnuti plynu, proste preplnovany motory no :-)
BMW 540iA - 286k
Nemám Fiata no a co :-D
Requiem
Začátečník
Příspěvky: 24
Registrován: 18 črc 2008, 07:16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Requiem »

Pazda: sorry za OT, ale kolik ti ten Bavorák papá litrů/100km když mu přišlápneš??? :) Sice nepociťuješ odezvu mezi plynem a motorem, ale co na benzínové pumpě? :D Ty dnešní ceny jsou mimochodem šílený... :?
Punto mk.I 1,2 SX 60hp, a čekám na Bravo mk.II 1,4 16V 90hp + sport packet, barva Maranello :-)
Obrázek
stalker
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 02 črc 2008, 15:49

Příspěvek od stalker »

zdravim
mam tiez tento motor, najazdenych mam zatial 1004 km
uz okolo 500 km to vytacam maximalne do 3300 ot/min
spotrebu mam 6,8 litra - jazdim 30% mesto / 70% mimo mesto
chcem vediet, mozem jazdit uz stylom - brdza/plyn? alebo este ustalenou rychlostou?
maximalne som isiel 120km/h, mozem tak jazdit iz bezne?

vdaka za odpovede
risohom
Začátečník
Příspěvky: 37
Registrován: 27 úno 2008, 17:19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od risohom »

ja nie som odbornik, skor opatrny vodic, ale...

ja som za zabehnutie povazoval 2 000 km. tak mi povedali aj pri preberani auta.

spotrebu mas dobru.

brzda plyn by som jazdil az od 5 000 km. :) ale kludne mozes sem-tam aj skor. ved je to nejaky ten motor. :)

120 kmh je podla mna uplne v pohode. ved to je 3000 otacok pri siestom prevodovom stupni. to je v klude.
Fiat bravo 2, 1.4, 90 k, 12/2007
Uživatelský avatar
pe73
Začátečník
Příspěvky: 19
Registrován: 29 bře 2008, 19:37

Příspěvek od pe73 »

stalker píše:zdravim
mam tiez tento motor, najazdenych mam zatial 1004 km
uz okolo 500 km to vytacam maximalne do 3300 ot/min
spotrebu mam 6,8 litra - jazdim 30% mesto / 70% mimo mesto
chcem vediet, mozem jazdit uz stylom - brdza/plyn? alebo este ustalenou rychlostou?
maximalne som isiel 120km/h, mozem tak jazdit iz bezne?

vdaka za odpovede
viz můj post v tomhle threadu výše
pe73 píše:souhlas, moc ho nešetři. mám 1,4 dynamic, najeto 11.500 km a motor si už sedl. na 9.000 km jsem dolil 0,5 l selenie, motor už má takovej vypálenej zvuk, je pružnej a spotřeba okolo 7l, jezdím převážně město.

moje rada je do 3.000 km ho nepřetáčej přes 4.000 otáček, ale hodně měň rychlosti i při ustálené rychlosti, podřazuj a opět nahoru. do 5.000 km ho příležitostně vytoč do 5.000 otáček, ale pouze krátce. hraj si s rychlostmi, akceleruj, zpomaluj a znovu. po 5.000 km bude mít motor první část zajetí za sebou, poté se ho už neboj toči, navíc tenhle fire motor je vysokootáčkový a teprve nad 4.000 otáček má chuť žít, takže se neboj ho toči. pro tenhle motor neplatí, žze když ho budeš dusit na 3.000 otáčkách, tak budeš mít nízkou spotřebu, omyl, nebudeš.

tak toliko mých pár postřehů, nevnucuji, pouze sdílím :)
nitraM
Začátečník
Příspěvky: 14
Registrován: 29 říj 2008, 18:01

Příspěvek od nitraM »

Zdravim vas chcem sa spytat rozhodujem sa nad kupou Bravo 2 s motorom 1.4 90k vybava Dynamic. Dnes som absolvoval testovaciu jazdu a trochu som bol sklamany z dynamiky tohto motora viem ze to bol takmer surovy motor a preto by ma zaujimalo ake mate skusenosti po zabehu. :?:
durkovic
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 20 dub 2008, 18:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od durkovic »

nitraM píše:Zdravim vas chcem sa spytat rozhodujem sa nad kupou Bravo 2 s motorom 1.4 90k vybava Dynamic. Dnes som absolvoval testovaciu jazdu a trochu som bol sklamany z dynamiky tohto motora viem ze to bol takmer surovy motor a preto by ma zaujimalo ake mate skusenosti po zabehu. :?:
Nebudte znepokojený, sice sa u každého motoru hovorí že sa má zabehnuť ale u tohoto to platí 100%-ne. Naozaj nový motor 1,4 90k je surový a moc sa od neho očakávať nedá, prvú zmenu možno pociťovať okolo 5000-6000 km. dynamika by sa mala zlepšiť ale vyššia spotreba zostane, spotreba mi výraznejšie zliezla až po prvej prehliadke a výmene oleja. Moj subjektívny názort je že jak som sa s motorom trápil na začiatku tak som s ním teraz pri 18 000 km spokojný, v meste super spoločník a mimo mesta sa nenechá zahanbiť. spotreba pri pohodovej jazde od 6,7 do 7,1 litra v meste max 7,8. Ak sa rozohodneš pre motor 1,4 90k zabehávaj ho tak ako bolo popísane nad tvojim príspevkom. motor ja si potom odvdačí ... :wink:

tak prajem príjemné rozhodovanie
ex car: Fiat Bravo 2 1.4 16V 66kW
NOW : Ford C-Max FL 1.8 TDCi 91kW/124 ponikov :D
TOMBY
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 28 úno 2006, 18:17
Bydliště: Brno, Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TOMBY »

nitraM:
Neměj strach. MOtor bude několik tkm jakoby zadušený, ale pak se o dost rozhýbe. Dokáže pak podávat obdivuhodné výkony, hlavně v poli vysokých otáček, kdy se auto hodně dobře rozjede.
Motor je charakteristický četností řazení, ale na druhou stranu je úsporný a není problém pro předjetí hodit z 6ky 4ku a pořádně ho vytočit.
Najel jsem několik desítek tkm s tímto motorem ve Stilu a mohu jen chválit.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
kubenko
Fiaťák
Příspěvky: 65
Registrován: 24 led 2009, 14:43

Re: Bravo 2: motor 1.4

Příspěvek od kubenko »

preco ma tento motor o 5 koni menej ako v brave II ?
Fiat Punto Grande 1.4 16V Dynamic, tmavomodra
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120k Emotion, Maranello Red

http://www.martinengo.net" onclick="window.open(this.href);return false;
stavebno-obchodná činnosť
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“