V srpnu po zaparkování ve městě jsem nenatočil motor.Po mírném vychladnutí a asi desátém pokusu chytl-hurá.Prošel jsem konektory a čistil-zdálo se dobré. Koncem srpna asi 200km od domova na pracovní cestě jsem dojel k cíli a motor zdechl-na místo dotlačila manželka-asi 100m z kopečka.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Opět procházení konektorů a zase chytil a jel.Září-zdechl úplně a svítila kontrolka imobilizéru.Takže imobil. ven(je na sloupku volantu pod plast.krytem) kontrola a proletování podezřelého spoje .Nic.Pokora a konečně jsem koukl na schema
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Hlavní dvojité relé(bílé) pod plast. krytem za akumulátorem napájí téměř vše a kontakt menšího relátka byl zoxidovaný-na první pohled neviditelné-až měřák odhalil neprůchodnost.Dostal jsem se tam asi 2mm širokým šmirglem a očistil a hle auto jede.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)