Ahoj kolegové,
trápí mě subj., za tepla je to hodně, v chladu minimálně ...
Měl to někdo rozdělaný a ví co s tím?
Jde mi hlavně o DÉŠŤ, aby voda nezatekla kam nemá a nezpůsobila problémy
Mám na kufri to isté čo Ty, zaujímavé na tom je že minulé leto som to nemal, resp. som si to nevšimol až teraz ako sú už pomerne teplé dni a slniečko na to svieti dosť husto, tak je to viditeľné až moc, tiež mám obavu s vody ....
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Fiat Multipla 1.6 Benzín, rok výroby 1999 www.fiat-multipla.estranky.cz
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dneska jsem to rozdělal - šrouby na vnitřní straně kufru, tři hvězdičky nad SPZkou a pozor musí se oddělat plastový dekl, který kryje motorek stěračů, tam jsou další dva. Kupodivu žádná koroze. Jen kolem šroubů, ty jsou zrezlé.
Voda se ale tudy dostává dovnitř a vytýká spodkem, kolem těsnící gumy a pak do nárazníku kolem dveří (snad) ven. Je tam takový žlábek, takže se tam usazují i nečistoty. Já tam měl pěknou vrstvu písku a bahna.
Rada zní, utesnit! Nechápu proč tam nemají od výroby nějakou tesnící gumu. Já asi zvolím silikon a bude doufám klid
ok2clj píše:Dneska jsem to rozdělal - šrouby na vnitřní straně kufru, tři hvězdičky nad SPZkou a pozor musí se oddělat plastový dekl, který kryje motorek stěračů, tam jsou další dva. Kupodivu žádná koroze. Jen kolem šroubů, ty jsou zrezlé.
Voda se ale tudy dostává dovnitř a vytýká spodkem, kolem těsnící gumy a pak do nárazníku kolem dveří (snad) ven. Je tam takový žlábek, takže se tam usazují i nečistoty. Já tam měl pěknou vrstvu písku a bahna.
Rada zní, utesnit! Nechápu proč tam nemají od výroby nějakou tesnící gumu. Já asi zvolím silikon a bude doufám klid
NE chlape, zatím jsem se k tomu nedostal. Nevyznám se v materiálech ... bude k tomu vhodný silikon?
Alda píše:
ok2clj píše:Dneska jsem to rozdělal - šrouby na vnitřní straně kufru, tři hvězdičky nad SPZkou a pozor musí se oddělat plastový dekl, který kryje motorek stěračů, tam jsou další dva. Kupodivu žádná koroze. Jen kolem šroubů, ty jsou zrezlé.
Voda se ale tudy dostává dovnitř a vytýká spodkem, kolem těsnící gumy a pak do nárazníku kolem dveří (snad) ven. Je tam takový žlábek, takže se tam usazují i nečistoty. Já tam měl pěknou vrstvu písku a bahna.
Rada zní, utesnit! Nechápu proč tam nemají od výroby nějakou tesnící gumu. Já asi zvolím silikon a bude doufám klid
Ahoj, HEČ já už jo! Nevím jestli je vhodný, ale každopádně je tam. Uvidíme. Kdykoliv to můžeš rozdělat znovu. Ten plast co kryje motorek stěrače se demontovat nemusí a ty hvězdičky nad SPZ jsou TORX. Koroze žádná, jen spousta nečistoty.
Něco prostě italští soudruzi udělali špatně.
Alda píše:Ahoj, HEČ já už jo! Nevím jestli je vhodný, ale každopádně je tam. Uvidíme. Kdykoliv to můžeš rozdělat znovu. Ten plast co kryje motorek stěrače se demontovat nemusí a ty hvězdičky nad SPZ jsou TORX. Koroze žádná, jen spousta nečistoty.
Něco prostě italští soudruzi udělali špatně.
ono toho co italští soudruzi udělali špatně je povícero: absence teploměru motoru a při zařazené "pětce" obtížná manipulace s topením.
Jinak jen tak mimo mísu,u nás v Prostějově má autoškola Kalvoda Jako jedno z výcvikových vozidel Multiplu.Předpokládám že je určena pro absolventy o ŘP na dodávku .Chtěl bych vidět výraz ve tváři 18ti letého řidiče při první jízdě
Taky mám tento nesoulad na 5 dveřích. Měl jsem to rozdělané a bohužel v tom místě kde to nesedí chybí z druhé strany konstrukčně šrob, takže to nejde mechanicky napravit.
Myslíte že je dobré to utešnit z vrchní strany silikonem? Aby se tam nedržela naopak vlhkost...
Fiat MAREA Weekend - 100 16V ELX 76Kw *09/1999 (již tatínkova)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)