no napajeni pro zesilovac(sw bude snad zivenej zesilovacem ne?) nejlepe natahnout spravnym prurezem vodice primo od baterky. Nekdo tvrdi, ze staci natahnout jen plus a minus vzit z kostry, ale ja to radeji natahl rovou dvouma dratama....karoserie by mela byt sice dobrej vodic, ale ten jeden drat navic me nezabije. Pokud je to neco slabsiho, mel by stacit 10mm2 prurez, ale 16mm2 a vice se muze do budoucna hodit, dale cim delsi kabelaz tim opet nutnost tlustsiho kabelu(nekde sezenu tabulku).
Z hlediska bezpecnosti je dulezite co nejblize k baterce na natazenem kabelu umistit pojistku s hodnotou v souctu vsech pojistek na zesilovacich. Do nejakych 60A to s trubickovejma jeste jde, pro vyssi odbery se doporucuju spise specialni pojistky s vetsi dotykovou plochou.
Kapacitor do 500W nema asi smysl 500-1kw je to tak na hrane a nad 1kw uz nutnost. Dalsi vec je silnejsi baterka a taky kontrola alternatoru, jestli je schopen dodat dostatecnou stavu a neshori
Dulezita je take volba autoradia, aby melo dostatek linkovych vystupu pro pripojni externich zesilovacu. nejlepe predek, zadek a extra na subwoofer. Jde take brat signal pro zesilovac primo z dratu ke stavajicim reprakum, ale pak je potreba zesilovac s hi-vstupy a kvalita reprodukce asi nebude uplne 100procentni.
Repro ve dverich me taky desi, nejdriv pujde signal z front link out radia do kufru do zesilovace a od tam zase zpatky do dveri, cesta se mi zda dlouha nato nekde chytnout nejaky ruchy. Co se ruseni tyce, je to pekna veda, doporucuje se napajet radio a celou audiosoustavu z jednoho kabelu'tedy toho co vede k zesilovaci..nekde to po ceste rozbocis a privedes k radiu. Dale pokud ani to nepomuze tak odstrihnout stineni sognalovych kabeli na strane zesilovace. zemnneo to bufde jen na strane radia a melo by to pak prestat brucet.
foto muzu neja casem dodat