Re: T-jet 110kw - Go KO- motor tlaky 4.5 bar
Napsal: 18 črc 2025, 23:16
To vyhýbání Shell je potřeba rozvést do detailu. Patrně se jedná jako v případě u pumpy, kde tankuju já také o franšízu. To znamená, že pod značkou Shell odebírají určité množství benzínu od Shell a určité množství jinde. Jeden kolega, který před léty byl přes léto na brigádě u pumpy mi tvrdil, že se běžně vozí v jedné cisterně benzín a v té samé nafta. Vždy tam zůstane z třeba 14 000 litrů třeba 200 litrů po dně, které už se nedá vyčerpat a nijak se to nečistí. Možná to vadí citlivějšímu autu. Možná to byl zrovna ten horší benzín. Nikdy bych si už nekoupil 95 ani 98 oktanový benzín. A pro 100 oktanový jezdím téměř celou dobu k jedné pumpě. (První rok jsem testoval mezi OMW, Benzina a Shell, rozdíly byly nepatrné, téměř neznatelné. Benzina mi přišla kupodivu lepší, než OMW a nejlépe vycházel právě Shell co se týká subjektivního pocitu a projevu motoru. Cenové rozdíly bývaly desetihaléře až koruny.)
100 oktanový benzín se nevyrábí nikde v ČR ani ani Slovensku, dováží se z Rakouska. Proto předpokládám že patrně jedna cisterna vozí pořád 100 oktanový benzín a nic jiného. Tím patrně nebude docházet k mísení paliva a degradaci této řady. Poslední 2 věty jsou jen logická úvaha a nemám ji nijak potvrzenou. Nepoznám rozdíly mezi jednotlivými tankováními ani po dlouhých letech. Jediné co poznám, že jsem nepřidal VIF
.
100 oktanový benzín se nevyrábí nikde v ČR ani ani Slovensku, dováží se z Rakouska. Proto předpokládám že patrně jedna cisterna vozí pořád 100 oktanový benzín a nic jiného. Tím patrně nebude docházet k mísení paliva a degradaci této řady. Poslední 2 věty jsou jen logická úvaha a nemám ji nijak potvrzenou. Nepoznám rozdíly mezi jednotlivými tankováními ani po dlouhých letech. Jediné co poznám, že jsem nepřidal VIF
