1,7TD Studený start

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od peta.smolik »

No jo když ty tohle řešíš až se to posralo a teď mrzne až praští... Měl sem Regatu 1,7D a i při -30 chytala na jedno žhavení sice tak 5 minut kadla kadla ale do nafty sem přidával jen benzín když začalo mrznout na 40litrú 2,5 litru benzínu dělal sem to tak i předtím na Innocenti
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Reklama
 

Uživatelský avatar
straki
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 420
Registrován: 11 říj 2009, 23:14

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od straki »

peta.smolik píše:No jo když ty tohle řešíš až se to posralo a teď mrzne až praští... Měl sem Regatu 1,7D a i při -30 chytala na jedno žhavení sice tak 5 minut kadla kadla ale do nafty sem přidával jen benzín když začalo mrznout na 40litrú 2,5 litru benzínu dělal sem to tak i předtím na Innocenti
Já si teď koupil startovací sprej a trochu to pomohlo ale baterka je odvařená neboť to nevydrží ani 2 minuty startovat (při mrazech) :( jak je to zahřátý tak stačí brnknout a valí jak drak což mne trochu štve neboť teď po vánocích kdy jsem finančně vyždímanej a nějak se musím dostat do práce je to poslední co potřebuji kupovat novou baterku
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od mad mike »

s tím sprejem bacha, mě se podařilo na Tipu přetočit a rozsypat startér. fouknul jsem tam toho spreje hodně a při nastatrování to zatočilo motorem tak rychle, že to startér neustál. a zrovna jak na potvoru to bylo na štědrý večer, když jsem chtěl odjet k přítelkyni :lol:
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Uživatelský avatar
straki
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 420
Registrován: 11 říj 2009, 23:14

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od straki »

mad mike píše:s tím sprejem bacha, mě se podařilo na Tipu přetočit a rozsypat startér. fouknul jsem tam toho spreje hodně a při nastatrování to zatočilo motorem tak rychle, že to startér neustál. a zrovna jak na potvoru to bylo na štědrý večer, když jsem chtěl odjet k přítelkyni :lol:
Dobrej dárek k vánocům :)
já jsem to včera skoušel nastartovat pomocí toho spreje a vydávalo to zvuk jak kdyby ty písty mlátili do hlavy tak jsem se na to vykašlal ale očekávám že až to budu potřebovat že to chytne i když je v riti baterka...omlouvám se za překlepy
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Uživatelský avatar
diablik
Znalec
Příspěvky: 715
Registrován: 05 úno 2010, 12:50
Bydliště: Bratislava

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od diablik »

caute..no ja mam tiez ten problem so startovanim...cez leto je to fajn,ale teraz,ked tak mrzne,katastrofa.15minut startujem.
to startovanie uz mi aj baterku vymlatilo...cez vikend idem menit zhavice(febi)a pal.filter(fram).dufam,ze to uz konecne pomoze.
Obrázek
Punto 1.7 TD ELX , r.v.97 , 51kw
Diesel forever
Facebook >> Peter Siekel
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od mad mike »

no mělo by to pomoct :wink:
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Uživatelský avatar
straki
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 420
Registrován: 11 říj 2009, 23:14

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od straki »

diablik píše:caute..no ja mam tiez ten problem so startovanim...cez leto je to fajn,ale teraz,ked tak mrzne,katastrofa.15minut startujem.
to startovanie uz mi aj baterku vymlatilo...cez vikend idem menit zhavice(febi)a pal.filter(fram).dufam,ze to uz konecne pomoze.
záleží co to při startu dělá ale každopádně tím nic nezkazíš když to vyměníš :D
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Uživatelský avatar
diablik
Znalec
Příspěvky: 715
Registrován: 05 úno 2010, 12:50
Bydliště: Bratislava

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od diablik »

no tak na zaciatku mi ani nepretoci motor.....
dnes som si to stopol...17minut som startoval...a nakoniec uspesne :lol:
Obrázek
Punto 1.7 TD ELX , r.v.97 , 51kw
Diesel forever
Facebook >> Peter Siekel
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od mad mike »

prošel a odvzdušnil bych pořádně palivovou soustavu. je možné že to někudy přisává vzduch. tak dlouho mi taky trvalo než jsem nakopnul Tipo. na vině byla vzduchová bublina přes kterou nešprošlo palivo, po výměně filtru a jeho pořádném zalití naftou bylo po problému
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Pany
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 18 zář 2010, 04:35
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od Pany »

Já si na nový rok kopil naftu, Doteď jsel jezdil z benzínem 1,2 44kw. Teď mám 1,7 TD, a nemůžu si ho vynachválit, má nalitáno něco přez 170 tis km, a vážně super. Chytá na poprvý i v mrazech, a ¨nažhavíno má za pár sekund.. Jen mám problém s brzdama, a k tomu je také můj dotaz. Je možné, že brzda na TD je méně citlivá než na benzínu??? Protože ono když dupnu na brzdu, tak to jde dost ztěžka, jako kdyby nešel posilovač brzd. Má s tím někdo zlušenost???
Pany
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 18 zář 2010, 04:35
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od Pany »

Jo, etě možná blbej dotaz, ale má TD vůbec nějakou řídící jednotku?? A jak je řízenej tlak turba u těchto motorů?? Tam je nějaká klapka jako např u VW golf??? :shock:
Uživatelský avatar
jakobt
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: 26 zář 2010, 15:23

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od jakobt »

Hele s tím posilovačem brzd je to možný, měl jsem něco podobnýho, taky mi to nechtělo brzdit a mechanik na tom něco pořešil a už to jde
Italobrothers - Palio TD & Aprilia Leonadro 125
Uživatelský avatar
straki
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 420
Registrován: 11 říj 2009, 23:14

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od straki »

To s těma brzdama nevím mne co celkem brzdí v pohodě i oproti jiným autam nemáš spíše zavzdušněný posilovač (brzdy) ??
Jinak ŘJ (pokud to je ona) tak by měla být pod plastovým blbcem vedle baterky ale nevím pokud je to ona
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Pany
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 18 zář 2010, 04:35
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od Pany »

A nevíš co ti tam řešil??? Pč mě to dost štve, a otec (mechanik mi řekl že může bejt i prasklá membrána na tom válci vzduchový, bo to je ten posilovač??? Nnwm... A ještě.. Máte někdo zkušenosti se zapojením budíku a čidel pro tlak turba??? Vím že mám blbý dotazy ae je to můj první diesel... :)
Uživatelský avatar
straki
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 420
Registrován: 11 říj 2009, 23:14

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od straki »

Tobrej dotaz na ty budíky já mám pouze kontrolku turba a to je vše (bohužel čím víc šlapu tím víc svítí) a tak jsi chi koupit budík tlaku turba jen nevím jak to zapojit ale podle mne by to neměla být až tak těžká záležitost neboť se montujou všude stejný káble a tak by teoreticky mělo stačit najít schéma zapojení budíků a na to to připrcnout ale nejsem si jist jen se modlím aby to tak bylo :D
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“