Stále nastartováno

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

zoubek
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 28 říj 2009, 16:56

Stále nastartováno

Příspěvek od zoubek »

Mám punto 1,7td po vypnutí klíčku motor stále běží,před opravou žhav.svíček to bylo v pořádku,můžete mi poradit dík.
Reklama
 

jémák
Fiaťák
Příspěvky: 72
Registrován: 22 bře 2008, 20:55
Bydliště: Hradec Králové

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od jémák »

u fiatu nevím, ale to samé se mi stalo u 130tky :lol: :lol: tam to bylo špatně seštelovaným předstihem nebo čím, vždycky jsem zhášel motor rychlostí..
Můj milášššek:Fiat Punto II. 1,2 8V 2001
zoubek
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 28 říj 2009, 16:56

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od zoubek »

dík
punťas hgt
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 341
Registrován: 11 bře 2008, 18:04
Bydliště: koule evropy
Kontaktovat uživatele:

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od punťas hgt »

No předpokládám, že jako ostatní diesely máš na vstřikovacím čerpadle tzv stop ventil.Ten se po vypnutí klíčku uzavře a tím odstaví dodávku paliva a motor zdechne.Mrkni se na tohle.
zoubek
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 28 říj 2009, 16:56

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od zoubek »

už jsem se dneska poptal a je to asi ten stop ventil,děkuji.
Uživatelský avatar
dedii
Fiaťák
Příspěvky: 122
Registrován: 15 led 2008, 22:42

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od dedii »

pozri ci neni zneho kabel dole , ci pri vymene zhavicov ti ho nezabudli napojit spat
Punto 55 1.1S 40kW r.96 ; 3D ; prejdená TransAlpina 2163mn.m.-Transfagaras-Bukurešť 2235km
punťas hgt
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 341
Registrován: 11 bře 2008, 18:04
Bydliště: koule evropy
Kontaktovat uživatele:

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od punťas hgt »

dedii píše:pozri ci neni zneho kabel dole , ci pri vymene zhavicov ti ho nezabudli napojit spat
Hm spíš si myslím,že kdyby tam nebyl drát na to stop ventilu,tak to nepojede vůbec.Tohle mi připadne,že spíš je zaseklý a zůstává otevřený.Nemusí to se žhavičema mít nic společnýho-jen zkrátka blbá náhoda.
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od mad mike »

punťas hgt píše:
dedii píše:pozri ci neni zneho kabel dole , ci pri vymene zhavicov ti ho nezabudli napojit spat
Hm spíš si myslím,že kdyby tam nebyl drát na to stop ventilu,tak to nepojede vůbec.Tohle mi připadne,že spíš je zaseklý a zůstává otevřený.Nemusí to se žhavičema mít nic společnýho-jen zkrátka blbá náhoda.
přesně pokud není připojený na napětí tak se zavře, mě kdysi na Tipu ve 130 na dálnici ten káblík upadl, docela sranda. zkusil bych o ventilu za chodu odpojit ten kábl. a při otočení klíčku do první polohy by od ventilu mělo být slyšet cvaknutí. nebylo by foto toho elektroventilu?
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
pantáta
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 14 čer 2009, 13:00

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od pantáta »

Zdravím na sto pro je seklý to el mag ventil.
Sranda ale je že je pod jednotkou imobilizeru a ta je přišroubována (zalamovacími?) šrouby a je to na dost blbém místě.

kdyby byl špatný kontakt 1 - auto by nestartovalo(zapnutý ventil pouští naftu vypnutý ne)
2 - svítila by kontrolka CODE
punťas hgt
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 341
Registrován: 11 bře 2008, 18:04
Bydliště: koule evropy
Kontaktovat uživatele:

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od punťas hgt »

pantáta píše:Zdravím na sto pro je seklý to el mag ventil.
Sranda ale je že je pod jednotkou imobilizeru a ta je přišroubována (zalamovacími?) šrouby a je to na dost blbém místě.

kdyby byl špatný kontakt 1 - auto by nestartovalo(zapnutý ventil pouští naftu vypnutý ne)
2 - svítila by kontrolka CODE
No vidíš to,imobilizer mě vůbec nenapadl.zalamovací šrouby nejsou problem,ty jdou lehce vyšroubovat,otázka je jaký tam je ten přístup k tomu.
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od mad mike »

ten elektroventil není v těle vstřikovacího čerpadla? a co má společného s kontrolkou CODE? nesvítila by náhodou kontrolka motoru či vstřikování?
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
punťas hgt
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 341
Registrován: 11 bře 2008, 18:04
Bydliště: koule evropy
Kontaktovat uživatele:

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od punťas hgt »

mad mike píše:ten elektroventil není v těle vstřikovacího čerpadla? a co má společného s kontrolkou CODE? nesvítila by náhodou kontrolka motoru či vstřikování?
mno myslim, že kolega má asi pravdu. Řešil jsem to kdysi na peugeotovi a tam bylo tak, že bylo čerpadlo, na něm byl ten ventil na tom všem byl nabastlený,zakrytovaný a zalitý plošňák-imobilizér.Tam se tenkrát ten ventil pokazil a zůstávala svítit ta kontrolka code.
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od mad mike »

možná se pletu, ale není tam něco takového?
Přílohy
erpadlo.jpg
erpadlo.jpg (230.72 KiB) Zobrazeno 3446 x
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od Vasek176 »

mad mike píše:možná se pletu, ale není tam něco takového?
ano to je přesně ten ventil co ukazuješ..a takoví poznatek z praxe je že když ti dojde nafta tak musíš zapnout klíček do polohy jedna a potom pumpovat,jinak to neodvzdušníš
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od mad mike »

důležité je pořádně zalít filtr :wink: a pokud to chytne tak podržet pod plynem a mělo by se to odvzdušnit do motoru, moje praxe
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“