MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :)) Lukass

Každý má zde možnost si založt solo diskuzi o svém Puntu

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

lukassam2
Začátečník
Příspěvky: 49
Registrován: 06 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kladno

MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od lukassam2 »

Zdravím, před měsícem jsem si pořídil staro nový vůz Fiat Punto 75 ELX, r.v 1995, najeto 72tis. Jelikož jsem student a auto si platím sám, tak zatím nemám nic moc vylepšené, ale časem snad stím pohnu. Teď mě trápí akorád spotřeba. Jezdím podle předpisů, nevytáčím přílíš a auto žere 10l / 100Km, což mi přijde docela dost. Proto prosím o rady ohledně spotřeby.
Fiat Punto 75 ELX -> 55KW
Reklama
 

lukassam2
Začátečník
Příspěvky: 49
Registrován: 06 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kladno

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od lukassam2 »

Tady dvě fotky :)
http://img593.imageshack.us/i/pb076541.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://img838.imageshack.us/i/pb076542.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Punto 75 ELX -> 55KW
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od peta.smolik »

lukassam2 píše:Tady dvě fotky :)
http://img593.imageshack.us/i/pb076541.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://img838.imageshack.us/i/pb076542.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kolik si za tu vlaštovku dal?? :lol:
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Uživatelský avatar
OndraK
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 277
Registrován: 21 lis 2009, 22:46
Bydliště: Praha

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od OndraK »