Rada-výfuk

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
Banshee
Znalec
Příspěvky: 606
Registrován: 16 pro 2010, 19:02
Bydliště: Košice

Rada-výfuk

Příspěvek od Banshee »

Zdarec,
Dnes mi definitívne odišiel výfuk a začalo to hučať ako sviň:)
Preto moja otázka znie:
Poraďte mi prosím nejakú dobrú značku výfukov-klasika-nie športový, jedná sa mi o poslednú časť-najbližšie k nárazníku:)
Nechcem kúpiť nejaký šmejd ktorý mi po roku prehrdzavie. Preto poraďte kam sa obrátiť, na aké predajne prípadne eshopy.
Ešte dotaz k montáži,zvládne to aj laik ako som ja?Musí sa to variť alebo sa len šróbuje? Chcem sa dačomu priučiť a nedávať auto do servisu s každou blbosťou:)
Jedná sa o MK2a 1,28V 44kw 2001.
Díky!!
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
Reklama
 

Uživatelský avatar
Karol
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 301
Registrován: 01 úno 2011, 22:56

Re: Rada-výfuk

Příspěvek od Karol »

Zadny vyfuk aspon u mk1 sa len sroubuje a netreba zvarat. U mk1 je vyfuk z troch navzajom zosroubovanych casti - Predny vyfuk je rura od liatinovych zvodov cez vlnovec po katalyzator, potom samotny katalyzator a nakoniec zadna cast s dvoma tlmicmi. Pri vymene vlnovca napriklad treba zvarat. Na mk2 to bude asi podobne.

Hmm, dobra znacka ? nuz netusim, absolvoval som vymenu, ale neriesil som znacku, ono ked je to plech, tak hrdzaviet bude. To by musel byt cely nerezovy aby nehrdzavel zvnutra. Je to tak 5 rokov po vymene a je v dobrom stave. Predtym som menil vlnovec.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km
Fénix
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 494
Registrován: 18 lis 2010, 13:22

Re: Rada-výfuk

Příspěvek od Fénix »

Může tam být i pouze 1 tlumič
racer
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 313
Registrován: 16 dub 2009, 17:06
Bydliště: Pardubice

Re: Rada-výfuk

Příspěvek od racer »

jestli tam je ještě původní, tak je střední i koncový jeden celek. podle novýho pak musíš ten původní uříznout abys moh nechat střední díl. jestli to už někdo měnil, tak jenom šroubovat a pak je občas utrpení ten starej vytáhnou (rez). nic se nevaří. je uplně jedno co tam dáš. já se zaměřuju na nejnižší cenu. střední mám nákej polskej a drží už třetí rok. některý jsou třeba 3x dražší a divil bych se kdyby držely 9 let. akorát si dej pozor aby ten novej koncovej neměl výrazně delší tlumič, jinak ti to bude mlátit do nápravy, když budou sedět vzadu lidi. já koupil koncovej ,,novak´´ ten má právě delší tlumič. už si přesně nepamatuju ale možná by ten původní stačilo uříznout kapku dál a byl by klid. ale mám dojem, že pak by to stejně nepasovalo na silentbloky. takže opatrně.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada-výfuk

Příspěvek od peta.smolik »

Všeobecná rada Čím těžší ten vejfuk bude tím lepší a tím dýl ti vydrží Mně prostřední díl(origo) vydržel skoro 13let ale ten zadní mám už 3. Kup klidně polskej taky sem ho koupil a v pohodě myslím že bude držet 3-4 roky
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
pepek
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 19 dub 2011, 08:01

Re: Rada-výfuk

Příspěvek od pepek »

Máte někdo zkušenost s tímto dodavatelem http://www.vyfukovesystemy.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ?Koukal jsem, že maj hodně dobrý ceny výfuků na naše Fiaty a hlavně to nejsou žádný poláci, ale značový originály.Já měl nějakýho poláka a vydržel mi přesně rok a půl, tak jsem si řekl, že si připlatim za kvalitu a koukám, že tady je to skoro za tu samou cenu co jsem kupoval to šitózního polmostrowa nebo jak se to jmenovalo.
racer
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 313
Registrován: 16 dub 2009, 17:06
Bydliště: Pardubice

Re: Rada-výfuk

Příspěvek od racer »

třeba ten polmostrow mě zas tak špatnej nepříjde, střední díl tam mám už třetí rok a pohoda. ceny zas tak uplně stejný nejsou. třeba ten polmostrow je v současnosti zhruba o 400 levnější. ale jinak jsou ty ceny za ty značkový celkem slušný.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“