Asi prevodovka.. pomôžete?

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
KennyLM
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 19 dub 2012, 22:07

Asi prevodovka.. pomôžete?

Příspěvek od KennyLM »

Zdravím Vás, z ničoho nič mi prišlo búchanie akoby od prednej nápravy. Deje sa to len, keď je zaradené. Bol som s tým v servise, vraj prevodovka. Potom chlapík začal niečo splietať s diferákom. Mám ísť tento týždeň do servisu. Som ale študent a nemám peniaze na viac... Ak by ste niekto vedeli zohnať prevodovku na Fiat Punto 1.6 sporting, rv.97, 65kw. Bol by som veľmi vďačný. Na prevodovke sú tieto čísla: 7780656, 291-D-0, C-101-1.. Inak deň pred tým som menil olej. Nemôže byť, že sa nedostal do prevodovky alebo čo? Menil som 10w40 repsol na 10w40 vavoline... Ďakujem Vám
Fiat Punto rv.97, 1.6 sporting 65kw... Kúpil som búraného Puntíka, takže in progress ..
Reklama
 

Uživatelský avatar
Micohell
Fiaťák
Příspěvky: 82
Registrován: 15 srp 2011, 23:25
Bydliště: Rovinka

Re: Asi prevodovka.. pomôžete?

Příspěvek od Micohell »

tak to bud rad ze sa ti nedostal motorovy olej do prevodovky :D to prevodovky ide iny olej a vymiena sa zvlast k tomu buchaniu ake to je buchanie ? mozno spojkove lozisko ?
Punto 60 mk1 44kW
Punto GT 98kW? vo faze vylepsovanie :D
Uživatelský avatar
KennyLM
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 19 dub 2012, 22:07

Re: Asi prevodovka.. pomôžete?

Příspěvek od KennyLM »

Je to úplné trhanie, ako keby celej prednej nápravy..
Fiat Punto rv.97, 1.6 sporting 65kw... Kúpil som búraného Puntíka, takže in progress ..
Uživatelský avatar
KennyLM
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 19 dub 2012, 22:07

Re: Asi prevodovka.. pomôžete?

Příspěvek od KennyLM »

Nik mi nevie poradiť? Mám s tým ísť v piatok do servisu. Zatiaľ by som ale chcel vedieť, na čom asi som...
Fiat Punto rv.97, 1.6 sporting 65kw... Kúpil som búraného Puntíka, takže in progress ..
oldoss