Problem. Punto mk1 1.2 16v

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Beko
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 06 pro 2012, 20:09

Problem. Punto mk1 1.2 16v

Příspěvek od Beko »

Zdravim. Menil som tesnenie pod hlavou. Ked som to poskladal chytilo to ale klepali ventily.(asi zle nastavena dopinacia kladka a preskocil remeň). Nastavil som rozvody podla manualu a teraz to nechce chytit.

Niekto nejaku radu ?
Reklama
 

Uživatelský avatar
vdolek
Začátečník
Příspěvky: 30
Registrován: 09 dub 2012, 20:59
Bydliště: Dolany u Plzně

Re: Problem. Punto mk1 1.2 16v

Příspěvek od vdolek »

Jestli to dobře chápu,tak jsi to složil,po nastartování se ti to potkalo,takže je teď jasný proč to nejde nastartovat,né?
Fiat 850,126,Regata D,Ducato D,Punto Cabrio,AR 75,AR Alfetta,Ape 601 a další neitalské...
Beko
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 06 pro 2012, 20:09

Re: Problem. Punto mk1 1.2 16v

Příspěvek od Beko »

vdolek píše:Jestli to dobře chápu,tak jsi to složil,po nastartování se ti to potkalo,takže je teď jasný proč to nejde nastartovat,né?
nie...islo to, klepali ventily, vypol som to, nastavil som rozvody podla manualu, a teraz to nechce chytit.. motor sa toci
Uživatelský avatar
twolive
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 389
Registrován: 01 dub 2012, 12:01
Bydliště: Přerov

Re: Problem. Punto mk1 1.2 16v

Příspěvek od twolive »

jestli de jiskra a benzin je vyzkoušeno ?
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
Beko
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 06 pro 2012, 20:09

Re: Problem. Punto mk1 1.2 16v

Příspěvek od Beko »

twolive píše:jestli de jiskra a benzin je vyzkoušeno ?
ano, ide
Uživatelský avatar
karelsoucek
Fiaťák
Příspěvky: 71
Registrován: 26 úno 2009, 22:52
Bydliště: Jihlava

Re: Problem. Punto mk1 1.2 16v

Příspěvek od karelsoucek »

Zkontroluj tlaky ve válci, ať máš jistotu, že ventily nejsou ohnutý.
(po přeskočení řemenu se u 1,2 16v potkají ventily s písty)
Po složení motoru většinou klepou ventily, protože v hydraulických zdvihátkách není olej a chvíly trvá, než se naplní.
(1,2 16v má totiž hydraulický zdvihátka)
Karel Jihlava
Fiat Punto Cabriolet 1,2 16V 85
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“