Koupe auta

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
pavouk28
Začátečník
Příspěvky: 15
Registrován: 02 lis 2010, 09:37

Koupe auta

Příspěvek od pavouk28 »

Dobrý den panove, zvazuji koupi Cromy (asi dovoz) r.v. 2009-10, 100 nebo 110kw nafta, asi manual, je neco na co bych si mel pri vyberu auta pozor? nejsem zadny mechanik spise uzivatel. Pripadne jakou verzi vzít. najezdím rocne cca 40000km trasy delsi cca 100km.

diky za reakce
Reklama
 

VojtikGsxR750
Začátečník
Příspěvky: 17
Registrován: 07 zář 2011, 17:30

Re: Koupe auta

Příspěvek od VojtikGsxR750 »

rozhodně se vyhni českým bazarům, když sem kupoval já svoji, objel sem takřka celou republiku, díky práci kamioňáka v tom mám výhodu,a vždy se něco našlo co mě odradilo, nekvalitní oprava po menší bouračce bylo to nejčastějsí..pokud máš možnost, tak vol raději dovoz na zakázku z Itálie..jinak já sem jednu zde v čr našel, byl to čerstvý dovoz, ještě měla it papíry na cestě, tudíž se na tom český bazarista nestihl výřádit a mám 2006, 110kW.automat, tmavě hnědá barva, světlá kůže, asi nejhezčí kombinace barev pro mě i mé okolí, a neměnil bych..já bych volil automat, je více blbuvzdornější, nemáš šanci jakkoli přetočit či podtočit motor, tudíž motor nebude vylítaný, repase automat vs. repase komplet spojky u manuálu v originál kvalitě se rovná hodně podobné ceně a to pohodlí při jízdě s automatem nemá chybu a jen se usmíváš jak všichni okolo třeba v koloně furt kvedlují sem a tam a ty si jen pouštíš brzdu, pak na dálnici hodíš plnej,kickdown a letíš hned 200 :-)..jinak na cromě je nejslabší částí podvozek od Opelu, tak ten si pohlídej, motor a elektronika je ok,ale záleží samo kus od kusu, čím menší výbava, tím možná později menší trápení :-),ale jinak je Croma hodně povedené auto a stále lidi koukají co to vůbec je za auto a jak je uvnitř prostorné a vzdušné...tak hodně štěstí při výběru :wink:
Uživatelský avatar
lukynen
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 219
Registrován: 26 bře 2011, 21:17
Bydliště: Znojemsko

Re: Koupe auta