Rezavění podvozku

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
JardaH
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 26 úno 2011, 17:16

Rezavění podvozku

Příspěvek od JardaH »

Mám Panda 4x4 vyroben 2010 najeto 13000km.
Zdá se mi, že na 3 roky provozu je dost rezavý podvozek:
disky, nápravy, ramena, držáky, dokonce i šrouby (měly by být pokoveny).
Možná to provozuji v příliš agresivním prostředí, zima - 744 m.n.m
Je to jen u mne?
Reklama
 

Rosta 12345
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 08 kvě 2012, 22:10

Re: Rezavění podvozku

Příspěvek od Rosta 12345 »

těžko posuzovat bez nějaké fotky :?:
eduard
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 06 dub 2013, 17:53
Bydliště: Brno

Re: Rezavění podvozku

Příspěvek od eduard »

Ja mam rv.09 a mám podvozek jako novej, jezdím celoročně.
JardaH
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 26 úno 2011, 17:16

Re: Rezavění podvozku

Příspěvek od JardaH »

Tu jsou fota
Přílohy
SDC10716.JPG
SDC10716.JPG (47.92 KiB) Zobrazeno 7019 x
JardaH
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 26 úno 2011, 17:16

Re: Rezavění podvozku

Příspěvek od JardaH »

Další
Přílohy
SDC10717.JPG
SDC10717.JPG (48.79 KiB) Zobrazeno 7018 x
eduard
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 06 dub 2013, 17:53
Bydliště: Brno

Re: Rezavění podvozku

Příspěvek od eduard »

Tak to čučím to je podle mě vcelku dost.
Uživatelský avatar
Mr.Bean
Znalec
Příspěvky: 585
Registrován: 17 led 2010, 21:56
Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rezavění podvozku

Příspěvek od Mr.Bean »

Tolik to taky nemám :?
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo

Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
JardaH
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 26 úno 2011, 17:16

Re: Rezavění podvozku

Příspěvek od JardaH »

servisní poradce:
nápravy rezaví hlavně u 4x4,
neví se proč,
doporučuje Resistin,
mělo se to udělat již při koupi vozu.
Podívej se na:
ČT2 Sen o autech pro všechny
Aktuálně.cz Škoda předběhla Fiat
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: Rezavění podvozku

Příspěvek od liborko »

Tak když šidí nástřik spodku už ve výrobě tak se není čemu divit že to tak rezne,takhle si Fiat svou "rezavou" pověst jen potvrzuje...bohužel
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
pandicka1
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 02 led 2014, 16:22

Re: Rezavění podvozku

Příspěvek od pandicka1 »

Ahoj tak k rezavění podvozku se připojuji i já.Už po druhé zimě jsem koukal jak pandicka rezaví."Zaplať pánbůh" je to jen povrchová koroze a navíc na dílech které tak rychle nepřereznou.Jako né moc populární tip píšu že já od jisté doby každý rok-dva vlezu pod auto- obrousím-základ-vrchní barva.A zatím dobrý
pandicka1
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 02 led 2014, 16:22

Re: Rezavění podvozku

Příspěvek od pandicka1 »

přidávám foto čerstvě natřeného podvozku...bohužel je to už dva roky takže na jaře repete.
pandicka1
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 02 led 2014, 16:22

Re: Rezavění podvozku

Příspěvek od pandicka1 »

zde je foto
Přílohy
20130430_094807.jpg
20130430_094807.jpg (235.47 KiB) Zobrazeno 5963 x
20130429_121723.jpg
20130429_121723.jpg (244.38 KiB) Zobrazeno 5963 x
20130428_160715.jpg
20130428_160715.jpg (244.43 KiB) Zobrazeno 5963 x
Uživatelský avatar
MS84
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 17 kvě 2015, 12:31
Bydliště: Beskydy
Kontaktovat uživatele:

Re: Rezavění podvozku

Příspěvek od MS84 »

Zdravím Vás,
jak na tom je Panda II (4x4 rv 2006-2008) co se korozivzdornosti karoserie týče? Má Panda II pozinkovanou karosérii? Již delší dobu pokukujeme po nějaké menší 4kolce na denní dojíždění a obávám se abych po 2,3 letech nemusel vyvařovat..

Díky za odpověď
JardaH
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 26 úno 2011, 17:16

Re: Rezavění podvozku

Příspěvek od JardaH »

Podle:
[eLearn] Fiat Panda - Service Manual PL.iso
Karosérie vozidla byla vyprojektována tak, aby dlouhodobě vydržela (8 let bez proděravění, 10 let bez únavy materiálu) působení okolních činitelů. To platí jak pro
vnitřní části, které nejsou vidět, ale jsou vystaveny korozi, tak pro vnější části, které jsou vystaveny hlavně poškozením, jež byla mohla poškodit především vzhled
vozidla.
Výše uvedený výsledek byl dosažen úpravou struktury vnitřních plechů tak, aby byly co nejméně vystaveny korozním infiltracím. Používají se především pozinkované
plechy. Vnitřní i vnější plochy plechů jsou opatřeny mnoha povrchovými a tmelicími úpravami, které jednak zabraňují průniku škodlivých látek, jednak slouží jako
zvuková izolace.
Na spodek mi doporučili Rezistin.
Odpovědět

Zpět na „Panda“