vyjmutí baterie
Moderátor: peta.smolik
vyjmutí baterie
Zdravím,nevíte někdo zda není nějaká finta u vyjmutí baterie z podstavce u FBravo2-1.416V?
Povolím matici13mm dole vpředu,sundám ocelový držák s upínacím textilnímpopruhem,ale baterie stále drží za hrany,které má v dolní části v kolejnici podstavce vzadu dole.Navíc si nejsem jistý,jestli půjde nahoru vytáhnout,protože nad ní je příčný nosník přišrubován X šrouby na kastli.Auto mám teprve krátce,a v manuálu o demontáži není zmínka.Předtím jsem měl FBravo1.6,r.v.1997,a baterii jsem bez problémů vytáhl.Děkuji předem za rady.
			
			
									
						
										
						Povolím matici13mm dole vpředu,sundám ocelový držák s upínacím textilnímpopruhem,ale baterie stále drží za hrany,které má v dolní části v kolejnici podstavce vzadu dole.Navíc si nejsem jistý,jestli půjde nahoru vytáhnout,protože nad ní je příčný nosník přišrubován X šrouby na kastli.Auto mám teprve krátce,a v manuálu o demontáži není zmínka.Předtím jsem měl FBravo1.6,r.v.1997,a baterii jsem bez problémů vytáhl.Děkuji předem za rady.
- Reklama
 
Re: vyjmutí baterie
Navíc si nejsem jistý,jestli půjde nahoru vytáhnout,protože nad ní je příčný nosník přišrubován X šrouby 
Ten priečnik daj dole držia ho 4 skrutky a baterka pekne polezie von
			
			
									
						
							Ten priečnik daj dole držia ho 4 skrutky a baterka pekne polezie von
marea 1,8  
bravo 2 1,9 mjet 120
			
						bravo 2 1,9 mjet 120
Re: vyjmutí baterie
nosnik dole !!! ale parkuj pritom na rovine, nech neni zatazeny
			
			
									
						
							BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
			
						Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: vyjmutí baterie
Díky za odpovědi na můj dotaz.Nosník jsem sundal,a baterka šla lehce ven. 
			
			
									
						
										
						Re: vyjmutí baterie
Já teda žádnej nosník vyndavat nemusel a baterka (originál) jde ven bez problému... Jediný co jsem povolil byl šroub na tom textilním popruhu.
			
			
									
						
							exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+); 
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
			
						Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Re: vyjmutí baterie
fiha, nevolas sa coperfield ? 
 inac je to aj v servisnom navode tak napisane, neni nad cim spekulovat 4 sroby a krasny pristup
			
			
									
						
							BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
			
						Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: vyjmutí baterie
má pravdu předsedo, já taky žádné 4 šrouby neřešil, a baterka šla ven úplně v klídku ven...
			
			
									
						
							Fiat bravo 1.4 Dynamic 66Kw Red
			
						- Darth.W
 - Zkušenej Fiaťák
 - Příspěvky: 265
 - Registrován: 28 dub 2011, 11:04
 - Bydliště: Kysucke N. Mesto, SVK
 
Re: vyjmutí baterie
[color=#FF0000]http://www.youtube.com/waderlord29[/color]
Fiat Tipo sedan 1.4 70 kW Italia Extra
			
						Fiat Tipo sedan 1.4 70 kW Italia Extra
Re: vyjmutí baterie
Darth.W dik  
			
			
									
						
							BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
			
						Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
- Darth.W
 - Zkušenej Fiaťák
 - Příspěvky: 265
 - Registrován: 28 dub 2011, 11:04
 - Bydliště: Kysucke N. Mesto, SVK
 
Re: vyjmutí baterie
neni zac 
			
			
									
						
							[color=#FF0000]http://www.youtube.com/waderlord29[/color]
Fiat Tipo sedan 1.4 70 kW Italia Extra
			
						Fiat Tipo sedan 1.4 70 kW Italia Extra