Výměna destiček Punto 1.1

Tlumiče, pružiny, kola, pneumatiky, brzdy, řízení

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
bartholdy
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 20 lis 2013, 14:18

Výměna destiček Punto 1.1

Příspěvek od bartholdy »

Dobrý den, řeším takový banální problém, bohužel jsem to nikdy nedělal.. Může mi prosím někdo poradit či poslat instrukce ohledně výměny destiček na předních kolech na Puntu 1.1...? děkuji:-)
Reklama
 

cinzano
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 261
Registrován: 19 dub 2011, 08:05

Re: Výměna destiček Punto 1.1

Příspěvek od cinzano »

Selžou-li všechny pokusy o intuitivní opravu, nahlédneme do návodu k obsluze. Na známých místech je ke stažení servisní manuál Jak na to (česky), originální dílenský manuál výrobce na Punto 1 (česky) i Haynes (anglicky). Vše s dostačující obrazovou dokumentací celého postupu.
Důrazně doporučuju při výměně destiček zkontrolovat a změřit i kotouče.
sefik
Fiaťák
Příspěvky: 102
Registrován: 19 kvě 2013, 20:38
Bydliště: Hanušovice

Re: Výměna destiček Punto 1.1

Příspěvek od sefik »

Nevím teda, jestli u všech verzí 1.1 jsou různé druhy třmenů, ale asi ne, takže:

Shodíš si kola, ve spodní části třmenu je takovej čep se závlačkou, závlačku odděláš, čep vyklepneš (možná se mu nebude chtít, je zakončený malým přesahem) a celý třmen vyklopíš nahoru, destičky vytáhneš..

Montáž je opačná.

Jak psal předchozí, zkontroluj si posuvkou tloušťkou kotoučů a zkus kleštěma zamáčknout pístek, jestli chodí... Kdyby se moc hýbat nechtěl, foukni pod něj injekcí kapku brzdové kapaliny, je li k dispozici a pomocí mírného našlapání brzdového pedálu a mačkání kleštěma ho rozpohybuj. (bacha na to, ať ti pístek nevyskočí!!)

Měj se a nech si dařit!
Puntík 55s na LPG
cinzano
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 261
Registrován: 19 dub 2011, 08:05

Re: Výměna destiček Punto 1.1

Příspěvek od cinzano »

sefik píše:mírného našlapání brzdového pedálu a mačkání kleštěma ho rozpohybuj. (bacha na to, ať ti pístek nevyskočí!!)
Vyskočení pístku snadno zabráníme strčením vhodného kusu dřeva do třmenu.
Pokud pístek nelze zamáčknout zpět sikovkami ani páčením násadou od kladívka opřenou o protější stranu třmenu, což je celkem běžné, použijeme k tomu vhodně vypodloženou truhlářskou svěrku (celoocelovou se závitem, ne plastovou rychlosvěrku). Před každým pokusem o zamáčknutí pístku chytře odšroubujeme uzávěr nádobky na brzdovou kapalinu 8)
Odpovědět

Zpět na „Punto - podvozek“