problém se startováním

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
DavidSch
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 16 bře 2015, 18:18

problém se startováním

Příspěvek od DavidSch »

Zdravím Vás,

potřeboval bych poradit. Jsem vlastníkem fiata stilo 1,9 JTD rok výroby 2005. poslední půl rok mám s ním velký problém. Často se mi objevuje hláška kontroly vstřiků a po vypnutí motoru již nejde nastartovat. Startér točí a nic. Nastartuji náhodně třeba až po dvou až třech dnech. Nechal jsem vyměnit snad vše, přes pojistkovou skříň vč. relé, přes čidla klikovky a čidla cívky, rozvody jsou také nové. Problém je stále. Asi po týdnu jsem zkusil nastartovat a šlo to, z ničeho nic kontrolka zhasla a jezdil jsem v pohodě asi 600-700km, když se mi problém objevil znovu.
Ještě doplním, že pokud se mi kontrolka rozsvítí při jízdě, v pohodě dojedu na místo bez jakékoliv potíže při jízdě.

Nevím si s tím už rady a vypadá ani v servisu fiatu také ne. Nemáte prosím někdo nějaký nápad na závadu?

Děkuji

David
Reklama
 

Uživatelský avatar
Baltik
Fiaťák
Příspěvky: 57
Registrován: 13 říj 2012, 15:42
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: problém se startováním

Příspěvek od Baltik »

Proč jsi měnil pojistkovku ?

Jaké jsou tlaky paliva na DIAGu při startování ? Na DRV ses díval ? Jde nastartovat přes startovací sprej/odmašťovač ? Přepadový test jsi dělal ?
DavidSch
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 16 bře 2015, 18:18

Re: problém se startováním

Příspěvek od DavidSch »

no to nevím, měl jsem to v servisu fiatu a tvrdili mi, že tlaky dělaly. Nevím co je přepadový test a jak se dělá stejně tak DRV.

Předem díky za bližší info.

David
Uživatelský avatar
Baltik
Fiaťák
Příspěvky: 57
Registrován: 13 říj 2012, 15:42
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: problém se startováním

Příspěvek od Baltik »

DRV ventil je ventil na Vysokotlakým čerpadle, který reguluje tlak paliva v čerpadle - liště->vstřikovače.

Pro nastartování musí být tlak paliva kolem 300 Bar. U kamaráda sme řešili nestartující 1.9 85kw. Až na diagnostice jsme zjistili, že tlak paliva při startu byl +- 80Bar, to je dost málo. Nakonec byl na vině jeden vstřikovač, který pouštěl mnoho paliva do přepadu. Při startování vysokotlaké čerpadlo začlo vytvářet požadovaných 300bar pro chytnutí, jenže palivo šlo přes zmíněný přepad vstřikovače do nádrže, nebyl uzavřený okruh, tudíž ten tlak nenarostl. Vstřik šel na opravu + se všechny nechaly vyčistit.

Odkud jsi ?

Na videu můžeš vidět test přepadů.
https://www.youtube.com/watch?v=HS_VusDWxdg" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
fana333
Začátečník
Příspěvky: 23
Registrován: 11 úno 2013, 12:57
Bydliště: Litvínov

Re: problém se startováním

Příspěvek od fana333 »

s tím tlakem nemáš pravdu 300 bar je tlak na volnoběhu ke startu je potřeba tlak 150-160 barů aby jednotka otvírala vstřikovače pokud nedosáhne min. tlak tak jednotka nezačne vstřikovat palivo
Fiat Stilo 1.6 16V LPG
Uživatelský avatar
Baltik
Fiaťák
Příspěvky: 57
Registrován: 13 říj 2012, 15:42
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: problém se startováním

Příspěvek od Baltik »

Jo, teď se dívam na log, 300 je na volnoběh. No tady to je krásně vidět podle logu, co to dělá. Nám se tlak nedostal přes 90 bar a ani náznak. Tak to bude jak píšeš.

Obrázek
Uživatelský avatar
fana333
Začátečník
Příspěvky: 23
Registrován: 11 úno 2013, 12:57
Bydliště: Litvínov

Re: problém se startováním

Příspěvek od fana333 »

zkontroluj si kabeláž docela ti klesá napětí při startu jestli tam nemáš někde oxidaci nebo možná má větší odběr startér :wink:
Fiat Stilo 1.6 16V LPG
Uživatelský avatar
Baltik
Fiaťák
Příspěvky: 57
Registrován: 13 říj 2012, 15:42
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: problém se startováním

Příspěvek od Baltik »

Nerad bych tady výše dotazujícímu kolegovi ládoval příspěvky mimo téma, no když si to načnul :) Je to auto kamaráda a problem byl v baterce. Dobrý postřeh. Byla to 60Ah a při 480A. Už vše vyřešeno. 8)
Odpovědět

Zpět na „Stilo“