Bravo 1,9 110KW auto beží na 3 válce

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
camelX
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 18 bře 2011, 11:58

Bravo 1,9 110KW auto beží na 3 válce

Příspěvek od camelX »

Zdravím, nedávno mi u auta odešel vstřik, auto jsme nechal opravit všechny vstriky otestovány a jeden špatny vymenen za repasovany nasledne po cca 500km mi po nastartovani auta zacalo neco klepat v motoru na strane spolujezdce myslel jsem že je to opet vstrik ale dnes po odzkoušeni vstriku se zjistilo že vstriky jsou v poradku ale nepáli první válec, máte s tim nekdo zkusenost?
je možne že to je řemenice klikové hřídele?
zaroven se vstriky jsem daval všude i nove žhavici svíčky

dík za pripadnou radu
Fiat bravo 1,9 110KW najeto 160tis. km.
Reklama
 

Uživatelský avatar
WENCL
Fiaťák
Příspěvky: 62
Registrován: 30 dub 2012, 13:56
Bydliště: Kladno

Re: Bravo 1,9 110KW auto beží na 3 válce

Příspěvek od WENCL »

Co komprese na tom prvním válci? Byla měřená?
A co je myšleno výrazem řemenice klikové hřídele? Resp. vim co je řemenice, ale nevim jaký by na tohle měla vliv.
1.4 16V
66 kw
camelX
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 18 bře 2011, 11:58

Re: Bravo 1,9 110KW auto beží na 3 válce

Příspěvek od camelX »

Ta řemenice klikové hřídele už nic myslel jsem že valec funguje ale dnes mi řekli v servisu že testovali vstřik na prvním válci z ktereho jdou ty rány (zvuky) a vstrik je v poradku.
Komprese merena nebyla auto jsme dal do servisu tak pocitam že snad kompresi zmeří jako první věc a pak zjistí víc, jinak mi říkali v servisu že by to mohli být nějací "koníci" tento vyraz ale nevím co je, ale pokud se nepletu tak je to nejaky ventil co se otevira a zavira aby odvedl spaliny z válce nebo se pletu??

Momentální je to že vstřiky jsou v pohode ale první válec nezapaluje.
Uživatelský avatar
mr.brain
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 213
Registrován: 14 črc 2013, 09:30
Bydliště: ČR :)

Příspěvek od mr.brain »

Koník je u vaček... Takže jo, souvislost s ventily to má.

Odesláno z mého LG-H955 pomocí Tapatalk
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“