HELP - Svítí kontrolka klíče CODE - Mk2

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Patrik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 10:07
Bydliště: Velká Morava

HELP - Svítí kontrolka klíče CODE - Mk2

Příspěvek od Patrik »

Potkalo mne pěkné nadělení. Ráno jsem potřeboval nutně někam jet, ale auto nechtělo naskočit - zůstala svítit kontrolka CODE a od té doby pořád svítí - takže je auto nepojízdné. Nepomohlo ani odpojení baterie na půl dne.
V manuálu píšou, že by se měla s kontrolkou CODE rozsvítit i kontrolka řídící jednotky, mě ale svítí pouze kontrolka klíče - CODE. Nefunguje mi ani nouzový postup nastartování, který je rovněž v manuálu popsán.

Potkalo Vás to někoho ? Bylo to tu vzpomínané pro Mk1, a něco jsem našel i na fóru pro Multiplu, ale žádná úspěšné rozuzlení problému tu nikde popsáno nebylo ....

Zlaté Uno - kromě rzi neznalo žádného nepřítele !
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
Reklama
 

majki
Všeználek
Příspěvky: 1021
Registrován: 02 dub 2007, 16:08
Bydliště: Praha / Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majki »

Zkousels druhy klic?
Mazda2 1.3 TE '08 :D
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
Arrow79
Všeználek
Příspěvky: 1765
Registrován: 05 dub 2007, 09:31
Bydliště: Zvolen, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arrow79 »

Ked ostane svieti Code, tak imobilizer neoveril kluc. Ako majki napisal, skusit druhy kluc... ak ani to, tak asi servis..
Punto MK2 1.2 8V ELX
Patrik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 10:07
Bydliště: Velká Morava

Příspěvek od Patrik »

Chlapi, druhý klíč bylo samozřejmě to první, co jsem vyzkoušel.

Ale k problému. Už jsem jej odstranil, byla to taková raritka :shock: . Zvednul jsem kapotu, že omrknu konektory, a bylo to jasné hned. Nějaká potvora hlodavá mi prohryzala pár drátů, mimo jiné ten tlustý zemnič, co je u řídící jednotky. Právě tento to způsobil. V kombinaci s přehryzaným regulačním kabelem k alternátoru to byla docela ověřovací zkouška elektroniky v autě ... Trošku jsem měl obavy, jestli něco kvůli tomu neodešlo, ale nakonec dopadlo vše OK. 8)
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
Arrow79
Všeználek
Příspěvky: 1765
Registrován: 05 dub 2007, 09:31
Bydliště: Zvolen, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arrow79 »

Gratulujem k vyrieseniu problemu ;)
Punto MK2 1.2 8V ELX
Patrik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 10:07
Bydliště: Velká Morava

Příspěvek od Patrik »

PS: Sousedovi neco sežralo kabel od lambdy na Peugeotě až k samotné sondě, takže musel koupit novou, má moderní auto, takže vyšla na 5 tisíc. Prej pomůže dát k motoru nějaký sáček s lidkými vlasy (nejlépe si je měsíc před tím nemýt :wink: ).
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Ten nouzový návod na ten CODE aby šel oblbnout když ti ho nevezme z klíčku je tak složitej že bych to snad ani nezkoušel-to je věcí co udělat a funkcí než se to sepne podle příručky :o
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“