HELP - kontolka vstřikování

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

jirka.pr
Začátečník
Příspěvky: 40
Registrován: 01 kvě 2007, 08:35
Bydliště: Holice

HELP - kontolka vstřikování

Příspěvek od jirka.pr »

A je to tu :oops:
Punto 1,2 (75), 4bod IAW.
Při zapnutí klíčku vše proběhne vpořádku.
nastartování taky OK,
Po přidání plynu a přesáhnutí otáček nad 2500, se rozsvítí kontrolka vsřikování, při vypnutí motoru zase to samé start vpoho atd.
Žádná změna v chování motoru, žádné škubá ani zvuky, nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Může tento alarm vyhlásit i zapaolování?
Už jsem to jednou měl a pak to zase zmizelo, asi diagnostika mě nemine :?
Reklama
 

Uživatelský avatar
SHANE54
Znalec
Příspěvky: 823
Registrován: 15 čer 2007, 08:42
Bydliště: Lučenec, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SHANE54 »

diagnostika ta asi naozaj neminie. Odporucam...
potom napis ze co a ako... :wink:
Obrázek
Obrázek
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
jirka.pr
Začátečník
Příspěvky: 40
Registrován: 01 kvě 2007, 08:35
Bydliště: Holice

Příspěvek od jirka.pr »

Jde mi o to jestli to na diagnostice zjistí, pač co jsem pročítal fóra, tak kolikrát povyměňovali snad všechny součástky a nic.
Můžou to být třebas kabely k svíčkám, nebo svíčky?
Tohle integrovaný zapalování jsem ještě neměl rozebrany, tak nevím co můžu čekat.
Pun-to
Znalec
Příspěvky: 737
Registrován: 06 čer 2007, 22:25
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Pun-to »

Ne, řídící jednotka pozná jen závady na čidlech. Takhle daleko nevidí
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
jirka.pr
Začátečník
Příspěvky: 40
Registrován: 01 kvě 2007, 08:35
Bydliště: Holice

Příspěvek od jirka.pr »

Svíčky jsem proběhnul (Beru 4jiskříště), kabely a konektory taky, připojení vstřikovačů taky, a zdálo se to OK,
Poznala by jednotka "prostřelenej" kabel k svíčkám? Asi těžko na vysokonapěťové straně cívky.
Nechci to zakřikonout, ale zatím to zase závadu nesignalizuje :x
Včera to začalo až při návratu dom z cesty (80km), stání a pomalé jízdě v koloně.
jirka.pr
Začátečník
Příspěvky: 40
Registrován: 01 kvě 2007, 08:35
Bydliště: Holice

Příspěvek od jirka.pr »

Takže diagnostika vyplivla fůru věcí :D
Problém nejspíše tkví ve špatném snímači otáček (asi je načatej) nebo drcnuté kolo zubového generátoru.
Jo a asi mi v motorovém prostoru vegetujou kuny :x
Přemejšlím o tom, že si pořídím diagnostiku, měl by jste někdo zájem o načtení údajů z jednotky (třeba na sraze?), tak za 2kila (aby se to aspoń po čase investice vrátila.)
Sob
Znalec
Příspěvky: 603
Registrován: 30 črc 2006, 14:27
Bydliště: HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sob »

jirka.pr píše:Takže diagnostika vyplivla fůru věcí :D
Problém nejspíše tkví ve špatném snímači otáček (asi je načatej) nebo drcnuté kolo zubového generátoru.
Jo a asi mi v motorovém prostoru vegetujou kuny :x
Přemejšlím o tom, že si pořídím diagnostiku, měl by jste někdo zájem o načtení údajů z jednotky (třeba na sraze?), tak za 2kila (aby se to aspoń po čase investice vrátila.)
Dej si tam nekde k motoru mydlo do takovy sitky,nemaj to radi :lol:
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

jirka.pr píše:Takže diagnostika vyplivla fůru věcí :D
Problém nejspíše tkví ve špatném snímači otáček (asi je načatej) nebo drcnuté kolo zubového generátoru.
Jo a asi mi v motorovém prostoru vegetujou kuny :x
Přemejšlím o tom, že si pořídím diagnostiku, měl by jste někdo zájem o načtení údajů z jednotky (třeba na sraze?), tak za 2kila (aby se to aspoń po čase investice vrátila.)
Kdyztak to zubovy kolo bych nekde nasel na 75tku. Diagnostiku? To nebude tak jednoduchy. Ja uz neco mam vyrobenyho, ale jeste sem to nezkousel, hledam na to nejakej soft. Ale stejne nevim, jestli to pujde, pac vetsinou sou tyto veci delany na nejaky OBDII. A stejne udelas pouze diagnostiku, ale autoadaptacni parametry nevymazes. Ani airbag, atd...
Hustokrutost
dudu_84
Fiaťák
Příspěvky: 116
Registrován: 24 led 2008, 00:57
Bydliště: Brezno/Nitra

Příspěvek od dudu_84 »

jirka.pr píše:Svíčky jsem proběhnul (Beru 4jiskříště), kabely a konektory taky, připojení vstřikovačů taky, a zdálo se to OK,
Poznala by jednotka "prostřelenej" kabel k svíčkám? Asi těžko na vysokonapěťové straně cívky.
Nechci to zakřikonout, ale zatím to zase závadu nesignalizuje :x
Včera to začalo až při návratu dom z cesty (80km), stání a pomalé jízdě v koloně.
Ja mam presne taky isty problem. Svieti mi kontrolka vstrekovamia ked idem pod 2000 otaciek alebo ked idem po meste v kolone a mam zaradeny nizsi stupen a bolo by treba zaradit vyzsi presne to mi robi co tebe. Neviem cim to moze byt.Ale som zistil ked to potom kus poturujem nad nejake vyzsie otacky alebo dam do neutralu po minute dvoch mi to zhasne. toto mi roby uz od kupy auta to jest 6 mesiacov. Ak chcem aby mi to nesvietilo jazdim vzdy nad 2000 otaciek. Aj ja som sa zamyslal dat auto do servisu na diagnostiku ale zatial som tam nebol ani v najblizsej dobe tam neplanujem ist svieti to uz pol roka (nie v kuse :!: ) a auto ide ako ma byt. takze neviem........
Marox
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 11 úno 2008, 19:16

Vstrekovací ventil Punto 1.1 55

Příspěvek od Marox »

Zdravím
Aká je ohmická hodnota vstrekovacieho ventilu ??? Mám 2ks, obidva majú 1,8 ohm a riadiaca jednotka ich vyhodnocuje ako vadné.

DAKUJEM
Uživatelský avatar
Katy
Všeználek
Příspěvky: 5555
Registrován: 13 zář 2005, 19:04
Bydliště: JM

Re: Vstrekovací ventil Punto 1.1 55

Příspěvek od Katy »

Marox píše:Zdravím
Aká je ohmická hodnota vstrekovacieho ventilu ??? Mám 2ks, obidva majú 1,8 ohm a riadiaca jednotka ich vyhodnocuje ako vadné.

DAKUJEM
cau, tohle bych spise dala do sekce "MOTOR" ;)
a koukam ze nic podbneho tam neni, tak muzes zalozit.
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
Werbatim
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 06 zář 2007, 09:14
Bydliště: Blizko Ostravy

Příspěvek od Werbatim »

mno nevim jesi je to kontrolka vstrikovani ale shodli sme se skamosema ze jo! :) nikdo nema puntasa tak nikdo moc newi co to je! je to taka jakoby strikacka a asi 3 kapky z toho! kdyz nastartuju tak se to rozne a samozdrejme po chvili zhasne! ale kdyz jedu do ostre zatacky nebo jezdim na rucku tak se to rozne a asi 5 sekund sviti a zhasne! nekdy to udela i po prudkem zabrzdeni! s autem to taki nic nedela! newite co by to mohlo byt? mel bych se neceho bat? moc se mi ted do toho nechcou vrazet penize tak bych chtel vedet co muzu cekat! dik moc zatim :wink:
hanys
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 16 zář 2007, 21:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od hanys »

no je to možná blbost,ale svítí ti to jenom když "cvičíš"s autem a mocně se hýbou všechny provozní náplně.tak mě napadá 1.olej ve spalovacím prostoru-krátkodobá chyba na lambdě a 2.benzín a přisátý vzduch-špatná dávka nebo tlak vstřiku.A TEĎ MĚ SUĎTE :oops:
Palio weekend 1,6 16v 100 po smrti
Werbatim
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 06 zář 2007, 09:14
Bydliště: Blizko Ostravy

Příspěvek od Werbatim »

mno jo je to mozne ale myslim ze jednou nebo dvakrat to svitilo i kdyz sem jel normalne! jako ono sem si rikal ze to bude tim kdyz to huntim atd.. ale porad mi to nejde do hlavy! predtim to nedelalo! tak prave nevim! a kdyby to byly vsecky ty veci tak co stym? vymenit nejakou lambdu? nebo tak? dejte plosim rady! :wink: dik moc :wink:
hanys
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 16 zář 2007, 21:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od hanys »

diagnostika :?: ale myslím,že fiati nemají paměť na chyby :twisted: bigben by moh vědět
Palio weekend 1,6 16v 100 po smrti
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“