dobíjení

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

mdkrat
Začátečník
Příspěvky: 15
Registrován: 03 črc 2007, 08:05

dobíjení

Příspěvek od mdkrat »

Opět problém s dobíjením : prosím o Vaše zkušenosti.První závada (svítí kontrolka dobíjení) - odstraněna v odborném (ne Fiat) autoelektroservisu výměnou regulátoru (zřejmě součást alternátoru? - jsem laik).Po cca týdnu (asi 400km) totéž,v reklamačním řízení bez problémů opět výměna regulátoru.Po cca dalších 500 km opět kontrolka - technik už nevěří na opakované závady regulátoru,ale příčinu ničení regulátorů už několik dní nemůže objevit a chce mi vyměnit celý alternátor! Je nějaká jiná možnost? děkuju.mdk.
mdkrat
Reklama
 

alain1
Začátečník
Příspěvky: 48
Registrován: 22 dub 2007, 15:30

Příspěvek od alain1 »

Tohle to ti může dělat baterie protože má moc malý odpor a tím ti skratuje dobíjení a regulátor to nevydrží protože tlačí do baterky a ona to skratuje.Nech si změřit kolik Ampér ti jde do baterie,ale pozor třeba mít ampermetr aspon do 50 A.Jinak záleží na alternatoru kolikati amperový tam máš.
mdkrat
Začátečník
Příspěvky: 15
Registrován: 03 črc 2007, 08:05

dobíjení

Příspěvek od mdkrat »

díky pane, vyřídím.
mdkrat
dedo.miki
Fiaťák
Příspěvky: 197
Registrován: 04 led 2007, 16:35
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Je potrebné premerať odber rotoru . Ak je väčší ako 4A tak vymeniť.Druhá možnosť kábel idúci ku kontrolke niekde preráža na kostru(poškodená izolácia)
mdkrat
Začátečník
Příspěvky: 15
Registrován: 03 črc 2007, 08:05

Příspěvek od mdkrat »

rovněž díky pane,myslím ,že to budou pro mého autoelektrikáře cenné rady
mdkrat
dedo.miki
Fiaťák
Příspěvky: 197
Registrován: 04 led 2007, 16:35
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Ak potrebuje poradiť tak nech zavolá doobedu mne do servisu.4íslo máš na mojej web stránke.
MEZ
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 03 led 2007, 14:19