HELP - CHOD MOTORA NA 3 VALCE.

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Pavol30
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 16 srp 2007, 21:23

HELP - CHOD MOTORA NA 3 VALCE.

Příspěvek od Pavol30 »

Nstretol sa niekto už s podobným problémom ? Mám FIAT PUNTO 1.2 16V r.v.6/2000.Auto ide v niektorých momentoch na 3 valce,hlavne pri studených štartoch.Vymenil som sviečky aj indukčnú cievku. Auto stále nemá potrebný výkon a spotreba sa pohybuje okolo 12-13 l.Na diagnostike som ešte nebol.

Dakujem za vaše rady,pripomienky a odpovede.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Co kabely ke svíčkám?
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Arrow79
Všeználek
Příspěvky: 1765
Registrován: 05 dub 2007, 09:31
Bydliště: Zvolen, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arrow79 »

jo, tiez to vidim na kable... na mojom punte boli uz raz menene, ale ked som vymienal sviecky.. mam jeden kabel pretrhnuty... nastastie to zatial nerobi ziadny bordel, cize este nekupujem :)
Punto MK2 1.2 8V ELX
Pavol30
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 16 srp 2007, 21:23

PRE VENCAPUNTO

Příspěvek od Pavol30 »

Vencapunto píše:Co kabely ke svíčkám?
Keď som bol kupovať kable tak mi predajca povedal že to nebude v kabloch-hlavne ho ohromila ta spotreba,tak som cukol,ale skusim si požičať z rovnakeho typu auta a dufam že to pomôže.Obavam sa aby to nebola riadiaca jednotka alebo trysa vstreku.Čo na to hovoríš?Dam Ti vedieť ako som dopadol.
Ondraus
Fiaťák
Příspěvky: 156
Registrován: 29 kvě 2007, 11:16
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Ondraus »

Asi před měsícem jsem řešil stejný problém. Také jsem myslel, že to bude jen kabel, ale nakonec se z toho vyklubala cívka u zapalování.
standor
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 14 srp 2006, 21:30
Bydliště: RYCHVALD
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od standor »

To bude určitě kabel.Taky jsem s tím minulý měsíc laboroval na MK1 16V.Šel jsem najisto, ale žádnou dírku jsem nenašel až po důkladném očistění ,znova složení a projetí.Pak po znovurozebrání už jsem tu dírečku našel,ale po špendlíku by byla větší!Kabely jsem měl ve sklepě už asi 3 roky náhradní z Mk2 "bo to se vždycky přidá"ale vydup :cry: jiné koncovky na cívky.Mk1 má Marreli a Mk2 Bosch a tak aspoň to udělali jiné.No ale poradil jsem si :wink: Jinak kabely i na naše VOZY, dělá TESLA BLATNÁ a stojí do 800kč. :lol:
Bamower
Začátečník
Příspěvky: 30
Registrován: 26 črc 2007, 13:21

Příspěvek od Bamower »

Ja najinym foru nasel ze to je vadna ridici jednotka.. (kdysi), oni ty punta stahovali a menili RJ zadarmo ale pokad to mas z druhy ruky tak asi nic no... ale jestli kluci tady rikaj kabely tak ti budu prat at to sou oni, pac RJ je za 12k...
Ondraus
Fiaťák
Příspěvky: 156
Registrován: 29 kvě 2007, 11:16
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Ondraus »

Kaufik píše:
Ondraus píše:Asi před měsícem jsem řešil stejný problém. Také jsem myslel, že to bude jen kabel, ale nakonec se z toho vyklubala cívka u zapalování.
to by ti snad jelo jen na dva válce? mám dojem že jedná cívka krmí dva válce.
Ne, opravdu mi to jelo na tři.
jirka.pr
Začátečník
Příspěvky: 40
Registrován: 01 kvě 2007, 08:35
Bydliště: Holice

Příspěvek od jirka.pr »

jj, taky se přikláním ke kabelu, stači v noci (kdy je tma) otevřít kapotu a vidíš kde co utíká (myslím tím proražený kabel, fajfku atd.) na UNU to byl hotovej ohňostroj a jelo na 4 :? .
Cívka opravdu krmí dva hrnky (jeden před HU-zapálení směsy a druhej při nepracovním zdvihu).
radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Příspěvek od radek.s »

Bamower píše:Ja najinym foru nasel ze to je vadna ridici jednotka.. (kdysi), oni ty punta stahovali a menili RJ zadarmo ale pokad to mas z druhy ruky tak asi nic no... ale jestli kluci tady rikaj kabely tak ti budu prat at to sou oni, pac RJ je za 12k...
Ohledně problému s řídící jednotkou jukněte sem: https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... 68e6#34073
pxv
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 28 zář 2007, 01:12

Příspěvek od pxv »

Setkal jsem se s podobným problémem, příčinou bylo špatně těsnění na hlavě. Nepomohla ani výměna svíček.
Časem se dostávala do oleje chladící kapalina (to už bylo ouvej a poznat vyvařením po cca 15 minutách provozu) a nakonec to skončilo vybroušením hlavy a jejím přetěsněním.
Anduril
Znalec
Příspěvky: 795
Registrován: 27 zář 2007, 10:19
Bydliště: OVA, F-M, OL

Příspěvek od Anduril »

Me mechanik v servise upozornil, ze cca pri 150 000 km muze podfouknout tesneni pod hlavou. Je treba prebrousit hlavu a vymenit tesneni. Problem je prej mezi druhym a tretim valcem.
Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
vb007
Fiaťák
Příspěvky: 60
Registrován: 29 čer 2007, 15:30
Bydliště: ex NR, DCA

Příspěvek od vb007 »

Mne to islo tiez na tri a pol valca tz. pri nizkych otackach trhalo, mal som vadnu uplne novu sviecku /Champion/. Reklamacia to vyriesila
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Tak a je to tady.Každý ráno když sednu do auta a nastartuju,tak jde na 3 válce.Po cca 30 veřinách jízdy se chytí i poslední válec a je po problému.Když jedu z práce odpoledne tak taky bez problému.Asi se tomu čtvrtýmu válci nechce brzo ráno vstávat.Má někdo nějaký nápad?Já typuju svíčky(NGK).Sou tam sice jen rok a půl,stejně jako kabely,ale kdo ví.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Pun-to
Znalec
Příspěvky: 737
Registrován: 06 čer 2007, 22:25
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Pun-to »

Tak ten čtvrtej válec vzbuď o půl hodiny dřív a až pojedeš tak už bude připravenej :D :D :D

Taky říkám svíčka
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“