Strašně chlastá!

Moderátor: peta.smolik

trojka
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 25 zář 2007, 09:35

Strašně chlastá!

Příspěvek od trojka »

Začala mi Činkule žrát. Krom nepřesného vyrovnávání reakce na plyn(mírně cukne při dosažení dané rychlosti k poloze plynu), je vše OK. Nic nebrzdí nedře, dobře chytá. Při vyrovnané rychl. cca 120km/h polkne i 7l. Může to být Lambda?
Reklama
 

stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

no tak jako prvni bys mel co mas za motor ale jak u 0.9 tak u 1.1..je to trochu vic jestli jezdis dalku za 7....to jezdi mesto...
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
trojka
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 25 zář 2007, 09:35

Příspěvek od trojka »

Sory jsem lama, je to 0,9i r.v.96
Matesxxx
Fiaťák
Příspěvky: 185
Registrován: 12 zář 2006, 21:42
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Matesxxx »

Tak něco tam muže udělat taky stáří auta, pneumatiky, možná špinavý vzduchový filtr a ještě určitě další věci.

Obrázek
Uživatelský avatar
kecka
Fiaťák
Příspěvky: 149
Registrován: 04 zář 2005, 19:27
Bydliště: kousek od Ostravy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kecka »

No mne to taky zaclo nejak chlastat od te doby co se ochladilo ...

A nemas spatny termostat ??? Ja ho dnes menil protoze byl porad otevreny :-( Jak sem dal ten novy hned zaclo auto lepe topi :-) :-)
Ex Stilo JTD 157PS
Čento 0,9 polokabrio
Punto Mk2 1,2 44kw taková lemra, ale do města dobré :-)
Roomster 1,9TDi 183ps :-)

Možnost zakladni diagnostiky kdyby někdo potřeboval :-) :-)
Uživatelský avatar
kecka
Fiaťák
Příspěvky: 149
Registrován: 04 zář 2005, 19:27
Bydliště: kousek od Ostravy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kecka »

a jak to dopadlo vyresil si to ???
Ex Stilo JTD 157PS
Čento 0,9 polokabrio
Punto Mk2 1,2 44kw taková lemra, ale do města dobré :-)
Roomster 1,9TDi 183ps :-)

Možnost zakladni diagnostiky kdyby někdo potřeboval :-) :-)
beresl83
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 09 říj 2007, 22:00

Příspěvek od beresl83 »

Mne žere 6,2 litra 900 r.v 94

Chodím 50 % po meste 50 % mimo mesta

Je to velka spotreba?

Dakujem
mischo22
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 25 čer 2007, 01:08
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od mischo22 »

Mne to (900, 96) zere 6,5 - 7,0 ale to som 95% casu v meste.... Vela?
Fiat Cinquecento S 0,9.
autoholik
Fiaťák
Příspěvky: 171
Registrován: 13 zář 2005, 17:05
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoholik »

ja mam dlhodoby priemer 5,5 pri pomere 70 percent mesto a 30 dochadzanie kusok za Bratislavu.
PS: este stale na letnych gumach. uvidime,co spravia zimne. pred rokom som este nemal tak vymeranu trasu,takze to nebolo objektivne.
Paradne, modre, krasne Seicento 0.9 ... 150ooo km, 1999/5 :)

http://www.milan.konzum.sk
jonas
Fiaťák
Příspěvky: 89
Registrován: 05 říj 2006, 15:33
Bydliště: Medlešice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jonas »

asi odesel termostat dnes sem tahnul na lane zmanyho se skodovkou 125 asi 6km teplota na 90stupnich porad spinala vrtule ale zatim dobry auto sme odprahly jel sem domu v kolone teplota tak 95stupnu co nejrychleji sem se tam od tad vymotal zacalo to konecne chladit ale teplota zacala klesat zavratnou rychlosti az na 60stupnu a uz se nezvedla napadlo me ze se zasekl termostat je to mozne
Mam fiat cinguecento 0.9 sx
Renault 21 2.2 gtx 79KW (107ps) trhac asfaltu , elektrony z renault clio baccara 1 185/60/14
Matesxxx
Fiaťák
Příspěvky: 185
Registrován: 12 zář 2006, 21:42
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Matesxxx »

No já měnil termostat předevčírema tedy obrovskej rozdíl. Když jsem jel pro něj tak se teplota pohybovala mezi 50 - 60 stupni a vůbec to netopilo a po výměně hned topí a teplota k té 90 a když jsem ho vyndal tak tam byla v pytli ta gumička uplně zpuchřelá a potrhaná.
beresl83
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 09 říj 2007, 22:00

Příspěvek od beresl83 »

Matesxxx píše:No já měnil termostat předevčírema tedy obrovskej rozdíl. Když jsem jel pro něj tak se teplota pohybovala mezi 50 - 60 stupni a vůbec to netopilo a po výměně hned topí a teplota k té 90 a když jsem ho vyndal tak tam byla v pytli ta gumička uplně zpuchřelá a potrhaná.


Mne stále ukazuje 50-60 stupňov a aj predchádzajúcemu majiteľovi!A kúri dobre!Bez problémov!Ten mi tvrdil ,že termostat vymenil!Tak chyba je inde!
Auto šlape tak to neriešim!

Len by ma zaujímalo či sa môže kaziť napr. motor?

Aj keď si myslím že reálna teplota je tých 90 stupňov nakoľko keď pozriem do nádržky s vodou tak to by mohla teplota zodpovedať 90 aj keď ukazuje 50-60!
jonas
Fiaťák
Příspěvky: 89
Registrován: 05 říj 2006, 15:33
Bydliště: Medlešice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jonas »

ta teplota 60stupnu neni pro motor moc dobra ideal je 85stupnu ja sem ten termostat vymenil a auto uz topi jak ma a teptota pri jizde je tech 85 a a pri zastaveni tak 90
Mam fiat cinguecento 0.9 sx
Renault 21 2.2 gtx 79KW (107ps) trhac asfaltu , elektrony z renault clio baccara 1 185/60/14
Uživatelský avatar
kecka
Fiaťák
Příspěvky: 149
Registrován: 04 zář 2005, 19:27
Bydliště: kousek od Ostravy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kecka »

Tak co vyresil jsi tu velkou spotrebu ???

Mne to taky zaclo nejak zrat ...po meste bych rekl aji 10 l .... Termostat mam novy .-( :-(
Ex Stilo JTD 157PS
Čento 0,9 polokabrio
Punto Mk2 1,2 44kw taková lemra, ale do města dobré :-)
Roomster 1,9TDi 183ps :-)

Možnost zakladni diagnostiky kdyby někdo potřeboval :-) :-)
autoholik
Fiaťák
Příspěvky: 171
Registrován: 13 zář 2005, 17:05
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoholik »

s tou spotrebou je to divne...zalezi ak jazdite. ked som kupil moju 900vku pred 4 rokmi ako ojazdenu, maval som v zime aj 7,5. ked vsak meriam tuto zimu a aj minulu,tak cez 6,5-6,7 sa nedostanem. a to musim velmi zdoraznit, ze casto v aute napr obedujem ked som v praci a teda si tam kurim, jazdim kratke trasy a do roboty+z roboty vkuse 1,2,3, stop.1,2,3, stop...atd. povazujem to teda za maximum. termostat mam dobry, auto rychlo zacne kurit.
Paradne, modre, krasne Seicento 0.9 ... 150ooo km, 1999/5 :)

http://www.milan.konzum.sk
Odpovědět

Zpět na „Cinquecento“