MOJE PUNTO 2 - ukažte ta svoje ;-) Anduril

Každý má zde možnost si založt solo diskuzi o svém Puntu

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Anduril
Znalec
Příspěvky: 795
Registrován: 27 zář 2007, 10:19
Bydliště: OVA, F-M, OL

MOJE PUNTO 2 - ukažte ta svoje ;-) Anduril

Příspěvek od Anduril »

Po vzoru ostatnich tedy ukazu svoje Punto:)

Fiat Punto MK2a 1.2 16V (80k) HLX 3dv.
Rok vyroby: 9/1999
Najeto pri koupi: 131 000Km
Koupeno: 9/2007

Vybava HLX: 2x airbag, ABS, klima, el.okna, el.zrcatka, vyskove stavitelny volant a sedadlo ridice, pc, central dalkovy, radio s 6x repro + subwoofer, predni mlhovky

Provedene opravy a upravy:
- naplneni klimatizace (0Kc - na zaruku u prodejce)
- diagnostika ve Fiatu, serizeni svetel, celkova prohlidka (518Kc)
- vymena vzduchoveho filtru (300Kc)
- vymena brzdovych desticek (500Kc)
- vymena svicek (320Kc)
- vycisteni skrtici klapky (0Kc - doma)
- prezuti na zimni pneu Barum Polaris 2 165/70 R14 (5000Kc)
- vymena steracu (310Kc)
- vymena rozvodu, vodni pumpy, oleje a filtru (4500Kc)
- vymena zarovek, ocisteni kontaktu atd. (doma)
- oprava chodu steracu (doma)
- oprava mechanizmu sklapeni a posuvu prednich sedadel (doma)
- vycisteni ventilatoru topeni (hucel a vibroval na 3. a 4. stupen) (doma)
- nový akumulator Akuma 44Ah (990Kc)
- textilni koberce pro Punto (390Kc)
- doplneni chybejici mrizky do zadniho narazniku (254Kc)
- primontovani brasny (prislusenstvi pro Skoda Fabia) pod zadni plato (doma)

- stěrače Valeo Compact (580Kc)
- obrysovky Philips Blue vision (150Kc)

- ochranne polepy prahu (300Kc)
- radio Kenwood
- uhlikovy kabinovy filtr (340Kc)

- sporting ALU 15"
- brzdove desky Valeo (900Kc)
- spojka (4600Kc)
- plynove vzpery dveri kufru (660Kc)

- svicky NGK (1080Kc)
- sterace flat orig. Fiat (1100Kc)
- predni tlumice Kayaba vc. vymeny (4000Kc)
- zadni tlumice Kayaba (2600Kc)
- repro Sinus Live SL F-165 + Ground Zero 100MK2

Je to moje prvni vlastni auto, zatim jsem hodne spokojeny (dalo mi praci sehnat tuhle vybavu a motor:). Motor me prekvapil svym relativne vysokym vykonem. Pri obsazeni 2 lidmi je to dost zive auto. Spotrebu se mi zatim dari drzet pod 6.7l/100Km. Jezdim prevazne dalnice a mesto.

Nejsem moc na tuning nebo styling, takze chystane opravy a upravy jsou zatim akorat tyto:
- zatmaveni skel
- letni pneu (185/55 R15)

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) Anduril dne 17 kvě 2008, 17:33, celkem upraveno 11 x.
Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
Reklama
 

JohnnyBOSS

Příspěvek od JohnnyBOSS »

vypadá zachovale, akorát z těch kol bych sundal aspon ty poklice, nebo bych je střikl na černo... :D Jinak fajn:) ať slouží 8)
Anduril
Znalec
Příspěvky: 795
Registrován: 27 zář 2007, 10:19
Bydliště: OVA, F-M, OL

Příspěvek od Anduril »

Diky :-)
Jo, ty poklice jsou na houby. Byly tam originalni Fiat, ale hodne poskozene. Zkusim asi sehnat nejake hezci.
Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
JohnnyBOSS

Příspěvek od JohnnyBOSS »

bez poklic je to někdy hezči, aspon mě se to teda libi vic bez poklic než s něma:)
Anduril
Znalec
Příspěvky: 795
Registrován: 27 zář 2007, 10:19
Bydliště: OVA, F-M, OL

Příspěvek od Anduril »

Tak zkusit to muzu :D
Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
frogh
Fiaťák
Příspěvky: 109
Registrován: 25 kvě 2006, 15:28
Bydliště: slovakia

Příspěvek od frogh »

Na zimu urcite bez puklic, aspon sa Ti tam nebude drzat sneh. A bude to aj krajsie ako teraz.
1,2-16V, rv.02, 5dv.,
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

JohnnyBOSS píše:bez poklic je to někdy hezči, aspon mě se to teda libi vic bez poklic než s něma:)
To buhužel nemůžu souhlasit.
Záleží na výběru desingnu poklice a taky aby se pro dannný model auta hodila.
Dnes už dělají takové poklice že na první pohled (ne zblízka) vypadají jako elektrony.
Chce to mýt stříklí matnou černou plecháče a pak tam dát ty stříbrný poklice jako elektron a bomba.
Ty poklice byly 5 paprskové a když jsem je viděl tak jsem čuměl jako trubka.
Jestli je někde uvidím tak dám foto a co sotho pline že i auto na poklicích může mýt pěkná kola.
Mimochodem ty poklice co tam máš nejsou moc líbivé.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Anduril
Znalec
Příspěvky: 795
Registrován: 27 zář 2007, 10:19
Bydliště: OVA, F-M, OL

Příspěvek od Anduril »

Jj, souhlasim s Fandakem. Mi se taky vice libi poklice. Tyhle moje jsou fakt skarede, ale lepsi jsem doma nemel a originalni byly popraskane a odrene. Taky se mi libi ty jako-elektrony, po vyplate na nejake mrknu:))
Kdybys mel tip na nejake pekne...
Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
Anduril
Znalec
Příspěvky: 795
Registrován: 27 zář 2007, 10:19
Bydliště: OVA, F-M, OL

Příspěvek od Anduril »

Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

No já to vidím jednoznačně s těch pěti možností na 5.
Ta poslední možnost je fakt dost dobrá. :wink:
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Anduril
Znalec
Příspěvky: 795
Registrován: 27 zář 2007, 10:19
Bydliště: OVA, F-M, OL

Příspěvek od Anduril »

Jo no, taky se mi libi. A pak jeste trojka neni spatna :lol:
Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
Arrow79
Všeználek
Příspěvky: 1765
Registrován: 05 dub 2007, 09:31
Bydliště: Zvolen, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arrow79 »

Mno len tie puklice su velmi vystupene von z kolesa :) Mne osobne sa pacia puklice, ktore su zarovno s diskom (original pre punto vsetky).

Btw pekne auticko. Otazocka: co myslis tym - vymena ulozeni zadni napravy?
Punto MK2 1.2 8V ELX
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Taky jsem viděl co vypadají jako ektrony a jsou i zároven s diskem.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Anduril
Znalec
Příspěvky: 795
Registrován: 27 zář 2007, 10:19
Bydliště: OVA, F-M, OL

Příspěvek od Anduril »

Arrow79 píše:Otazocka: co myslis tym - vymena ulozeni zadni napravy?
Mno zda se mi, ze mam vyhrkane silent bloky nebo neco takoveho na zadku. Neco tam skripe..

Kdyby nekdo vedel o takovych nevystouplych puklicach, sem s tim :)

----

Jeste tu mam jeden problem, se ktery si uz nevim rady. Cistil jsem skritici klapku a od te doby me zlobi otacky na volnobeh. Jsou moc vysoke.
Funguje to asi takto :) Nastartuju a kdyz se hned rozjedu, tak mam volnobezne otacky kolem 1800rpm kdyz dojizdim na neutral, postupne klesaji a pri zastaveni spadnou na 1300-1000rpm a drzi. Kdyz pridam plyn, vyleti nahoru, pak spadnou na 2000 a zase pomalu padaji k tem 1000rpm.
Pokud ale po nastartovani chvili pockam (dve minuty treba) a az pak jedu, jsou otacky naprosto ok, pri volnobehu tech 700rpm..
Ve fiatu mi rekli, ze to je po vycisteni klapky normalni a ze se to spravi..jenze se nic zatim nespravilo. Pak mi poradili, ze mam odpojit baterku na 10 minut (pri teplem motoru), zapojit a nastartovat a nechat 10-15 minut na volnobeh. To jsem udelal, ale rovnez zadna zmena.
Fakt uz nevim, co s tim :( Taky jsem si vsiml, ze kdyz otocim klicek do polohy MAR, rozsviti se pristrojovka atd a v klapce zacne neco bzucet (asi motorek) a tak bzuci porad..to dela od zacatku, co jsem to koupil. Kdyz byla klapka spinava, tak to sice melo nepravidelny volnobeh, ale takove psi kusy to nedelalo.
Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
Arrow79
Všeználek
Příspěvky: 1765
Registrován: 05 dub 2007, 09:31
Bydliště: Zvolen, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arrow79 »

Mno, tie silentbloky neskripu, oni buchaju. Ja som ich menil a je to prplacka ako svina... ako a kedy ti to skripe?
Punto MK2 1.2 8V ELX
Odpovědět

Zpět na „Punto - naše Punta“