Jsem tu novej, uvazuji nad koupe Fiat Punto MK1 1.4 Turbo.
Jsem ochoten do nej investovat tak do 4500 Eur(tzv.115000).
Tady v cesku jsem nasel pres nejmenovany server tak 3 kusy, ale prave nevim jestli Ano nebo Ne. Jake ma problemy, poruchy. Tyto vozy maji vetsinou najeto k tem 120tkm. Na co si mam dat pozor. Prosim poradte.
Jiz jsem hledal pres funkci "Hledat" ale nic jsem nenasel. Dekuji za Vase nameti, rady.
Jestli se můžu vyjádřit i když GTčko nemám, tak 4500 Eur je dost a mělo by to stačit na koupi dobrýho kusu, ale v Česku bych je asi moc neřešil, zkus mrknout na mobile.de, tam bývají čas od času zajímavý nabídky. Kámoš takhle sehnal GT z roku 1996, 135 tkm a vyšlo ho na necelejch 50 000, s tím, že bylo lehce ťuknutý a musel koupit kapotu a levej blatník...ale i tak to auto za to stojí, protože motorově je zatím úplně v pohodě...
NOW
1996 Punto GT1
2013 Octavia 1.4 TSI
2012 Octavia Combi 2.0 TDI EX
2003 Octavia 1.9 TDI
1995 Punto 1.1 - "Note"
Tak jako každý punto..dát bacha na elektriku.. u gt časté závady jsou prasklá hlava, zničená vačka, propálený píst.. Zkontrolovat tlak turba a oleje.. Je to kus od kusu..ale zatím jsem v kontaktu s docela dost lidma co mají gt a většinou dotoho jen sypou..
Ja prave nevim co si myslet. Auto bych pouzival prevazne tak dva az trikrat do roku na cestu do svycarksa/nemecka. A jinak proste zajet pro ziga k pumpe.
tak ten z autoscoutu na pohled ok ale za ty peníze hrůza. Bez bagu spolujezdce, klimy a má to ješte ten starší motor což je nějaké divné. já mám 12/96 a mám už novější motor. nebrat, na toho ve vyškově se zajeď podívat co a jak.
Hlavně si dej bacha, aby to nebylo nějak nešikovně spravený po bouračce... TO je podobný jak Uno Turbo i.e. To je taky taková pojízdná rakev a nebouranejch jich po světě už moc nejezdí...
Já bych za ty prachy taky šel rovnou do PUNTA 2 bud sporting nebo HGT.
Je to mladší tím i lepší.A zprcování je také víš.
Mimochodem MAJKI tady na foru snad bude nebo prodává sportinga.
A piš si že za ty prachy to seženeš
FANDAKUV FIJÁTEK-->STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v<--115hp r.v.:11/2003 MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v<-------------55hp r.v.:04/1996
Zatim dekuju za rady.
Ted se akorat koukam po nejakych MK2, je toho sice dost ale nevim
Je nejakej rozdil mezi obycejne MK2 1.2 16V(80koni) a Sporting 1.2 16V(80 koni) Ma jen Sporting tu 6.stupnovou prevodovku nebo ma to obyc taky 6. stupnu Hrozne mi teda vadi ze nevyrobily nakou tu 1.4 nebo 1.6 te MK2. protoze Kdyz uz pak nekam pojedu s tim autickem tak to bude vetsinou na delsi cesty a naftu-ne diky
Fandaku, Sportinga jsem jen tak nabidl v euforii z toho, ze se mi ozval typek, co mi chtel dohodit HGTcko, zel se uz neozyva a nereaguje, takze smolka, Puntaska si zatim nechavam...
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
ben88 píše:Zatim dekuju za rady.
Ted se akorat koukam po nejakych MK2, je toho sice dost ale nevim
Je nejakej rozdil mezi obycejne MK2 1.2 16V(80koni) a Sporting 1.2 16V(80 koni) Ma jen Sporting tu 6.stupnovou prevodovku nebo ma to obyc taky 6. stupnu Hrozne mi teda vadi ze nevyrobily nakou tu 1.4 nebo 1.6 te MK2. protoze Kdyz uz pak nekam pojedu s tim autickem tak to bude vetsinou na delsi cesty a naftu-ne diky
Takže jak už psal Vencapunto 1,8 HGT a snad jestli se nemejlim tak i 1,4 taky dělali a nebo to bylo mk2b ted už nevim
FANDAKUV FIJÁTEK-->STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v<--115hp r.v.:11/2003 MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v<-------------55hp r.v.:04/1996
Já jsem celkem čerstvím majitelem Punta GT. Mám najeto sice jen necelých 10000Km, ale zatím musím zaklepat bez jediné závady. Je bezesporu asi pravda, že je na údržbu náročnější než kterékoliv jiné Punto, ale pravda taky je, že žádné jiné Punto Mk1 nebo Mk2 ti nedopřeje takovou jízdu. S prominutím HGT se může jít zahrabat. Punto GT bude alespoň pro mě vždy taková trošku jiná liga a na svou dobu vzniku a cenu je až neskutečně rychlé.Co se týká papírového zrychlení 0-100Km/h tak je dokonce o pár setin rychlejší než GrandePunto Abarth.