Vymena posilovaca brzd-MK1

Tlumiče, pružiny, kola, pneumatiky, brzdy, řízení

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
Noinu27
Fiaťák
Příspěvky: 89
Registrován: 28 led 2008, 12:44
Bydliště: Slovensko-vychod
Kontaktovat uživatele:

Vymena posilovaca brzd-MK1

Příspěvek od Noinu27 »

Pani vie mi niekdo poradit, alebo nejaky trik a tipy ako vymenit na Punte 1,1 posilovac brzd. Nie ze by som chcel setrit na servise, ale rad by som si to opravil sam. Moc dik
[b]Fiat Punto ACT 1,2 RED DEVIL 2010[/b]
Reklama
 

Uživatelský avatar
SHANE54
Znalec
Příspěvky: 823
Registrován: 15 čer 2007, 08:42
Bydliště: Lučenec, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SHANE54 »

co s tym je?
Obrázek
Obrázek
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
Uživatelský avatar
Noinu27
Fiaťák
Příspěvky: 89
Registrován: 28 led 2008, 12:44
Bydliště: Slovensko-vychod
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Noinu27 »

Proste je to v cudu, musim to vymenit :? len ci nemate nieko nejake triky alebo aby som nieco neprehliadol. Dik
[b]Fiat Punto ACT 1,2 RED DEVIL 2010[/b]
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Re: re

Příspěvek od majco »

Noinu27 píše:Proste je to v cudu, musim to vymenit :? len ci nemate nieko nejake triky alebo aby som nieco neprehliadol. Dik
žiadne triky len pekná drbačka :lol:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Uživatelský avatar
Noinu27
Fiaťák
Příspěvky: 89
Registrován: 28 led 2008, 12:44
Bydliště: Slovensko-vychod
Kontaktovat uživatele:

Re

Příspěvek od Noinu27 »

Takze vymenil som ho, a veru je to riadna drbacka. V servise pytaju za vymanu 2,5 hod/cena to je asi 1850 Sk. a Novy posilovac 6 300 Sk. kedze som si zohnal z vrakoviska za 2 000 Sk posilovac a robil som 2 hodinky, ale mam to a ide to na 1* ... Akurat ten pristup pri vyberani je sprosty. Ale dal som dole drziak baterie a miesta potom bolo haba dej . :D Dufam ze vydrzi az do vrakoviska :D

Usetrene 6 150 Sk :idea:

.......................
A keby niekomu pomohlo tak tu je navod :
Najprv vyberieme bateriu a odskrutkujeme drziak baterie. Tym dostaneme viac miesta na vybratie posilovaca. Odskrutkujeme hlavny brzdovy valec (HBV) , vyberieme brzdove trubicky z uchytok na karoserii povitiahneme podtlakovu hadicku s koncovkou z posilovaca a povytiahneme HBV z posilovaca, nahneme ho do predu. Pod pedalami mame uchyteny posilovac styrmi skrutkami, tie odskrutkujeme a vytiahneme zavlacku na brzdovom pedale a uvolnime tiahlo posilovaca z brzd. pedala. Povytiahneme posilovac a nasmerujete ho smerom k agregatu, cim dostaneme aj tiahlo von z diery. Nezabudnite na gumove tesnenie, ktore zmiernuje otrasy a izoluje motorovu cast od interieru pri opetovnom nasadeni vratit na svoje miesto a kruhove tesnenie medzi posilovacom a HBV. Nasadime novy posilovac, ukotvime ho na pedal, zaskrutkujeme uchytne matky pod pedalmi, zasunieme podtlakovu hadicu du gumoveho tesnenia a zalozime HBV na svoje miesto. Nezabudnut vlozit brzdove trubicky spat do drazok, namontovat drziak baterie, bateriu. Poriadne podotahovat skrutky, zavlacku zaistit na brzdovom pedale a ...
Nastartovat.
:D
[b]Fiat Punto ACT 1,2 RED DEVIL 2010[/b]
Odpovědět

Zpět na „Punto - podvozek“