GT a jeho komprese

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Majstertrpaslik
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 21 črc 2007, 10:42
Bydliště: Přelouč
Kontaktovat uživatele:

GT a jeho komprese

Příspěvek od Majstertrpaslik »

Caute, chtel bych se zeptat jak to ma GT s kompresi do laufu, proste jestli to pekne fouka a jestli se da dosahnout peknyho dunivyho zvuku. Ze zkusenosti s 1.1 bych rekl, ze u tak malyho obsahu teda aspon u moji 1.1 do toho vejfuku nema moc co foukat tak se ani nedosahne poradnyho zvuku.I kdyz kdo vi treba to neumim, zkuste me vyvest z omylu. A hlavne se prosim zamerte jak to ma to GT.
Dik cau Lada
Reklama
 

Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

mno myslím si že to bude mít větší tlaky...hlavně díky turbu
Majstertrpaslik
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 21 črc 2007, 10:42
Bydliště: Přelouč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majstertrpaslik »

Dik Vaso, dal nikdo nic ?
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

nemáš za co...rád pomohu v oblasti motoru :)
Uživatelský avatar
Katy
Všeználek
Příspěvky: 5555
Registrován: 13 zář 2005, 19:04
Bydliště: JM

Příspěvek od Katy »

Presunuto do tema motor ;)
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
Madgreek#1
Fiaťák
Příspěvky: 56
Registrován: 03 dub 2007, 14:40

Příspěvek od Madgreek#1 »

U GT je jeden zásadní problém a tím je právě turbo, které zvuk celkově tlumí. Já osobně na GTčku nemám středový tlumič, koncový mám supersprint a že by to nějak řvalo se říct nedá. Spíše to jen tak v poklidu brumlá.
Majstertrpaslik
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 21 črc 2007, 10:42
Bydliště: Přelouč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majstertrpaslik »

Katy: uf uz sem se lekl ze je po tematu kdyz jsem ho nenasel ve volnaku :D
Madgreek#1: a nepomuze treba jinej prumer vyfukoveho potrubi ?
U moji 1.1 mam jen koncovej tlumic davanej(ulter sport), jako pekny, ale zvuk mi dodelal az vzduchovej filtr, ovsem to je zvuk jen uvnitr auta venku se to nijak neprojevilo
Majstertrpaslik
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 21 črc 2007, 10:42
Bydliště: Přelouč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majstertrpaslik »

Tady sem si dovolil "par svesticek z moji zahradky" :D
trosku kaskaderskej kousek drzet to takhle v ruce :D

http://uloz.to/181125/MOV00009.3gp.WMV

aby to melo i z venku takovejhle zvuk ani za boha
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

U GT je to problém pořádnej zvuk,protože plyny jdou moc rychle ven díky turbu.Jedině dát pořádnou trubku od turba až po konec bez tlumičů.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

mno to je dobrej nápad,ale bacha na to....turbo musí mít taky nějakej odpor vzduchu....tudíš když bys to přehnal tak by se mohl snížit výkon turba
Intercooler
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 25 pro 2006, 14:43
Bydliště: 4000-5000 RPM

Příspěvek od Intercooler »

Vasek176 píše:mno to je dobrej nápad,ale bacha na to....turbo musí mít taky nějakej odpor vzduchu....tudíš když bys to přehnal tak by se mohl snížit výkon turba
Proc myslis? Ja mel za to, ze cim rychlejs ty plyny pres turbo projdou tim lip se roztoci. A kdyz za turbem neni zadna prekazka tak ty plyny unikaj max. moznou rychlosti ne :?:
Punto 1.7 TD60 - Obrázek
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

právě že to je ta chyba.....řeknu ti to pokusem:vem si brčko a foukni do něj...a potom foukni do něčeho většího....a uvidíš kde je větší tlak vzduchuneboj se že to konstruktéři nemají spočítaný tak aby vše fungovalo jak má...kdyby jsi měl normální motor bez turba tak to je v pohodě
Madgreek#1
Fiaťák
Příspěvky: 56
Registrován: 03 dub 2007, 14:40

Příspěvek od Madgreek#1 »

No jestli chceš z GTčka ten nejlepší zvuk, tak asi ta nejideálnější alternativa je- otevřené sání, laděné nerez svody, pryč s katem a jen koncový laděný tlumič.. Nejenom, že to bude krutý zvuk, ale dodá to pár koníků navíc.
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Madgreek#1 píše:No jestli chceš z GTčka ten nejlepší zvuk, tak asi ta nejideálnější alternativa je- otevřené sání, laděné nerez svody, pryč s katem a jen koncový laděný tlumič.. Nejenom, že to bude krutý zvuk, ale dodá to pár koníků navíc.
Otázka je co je krutej zvuk?Otevřený sání a vejfuk jen s koncovym tlumičem moc krutej zvuk neudělá.Proč maj drgstery vejfuky jen roury bez tlumičů?
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Uživatelský avatar
MIKI-GT
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 233
Registrován: 03 srp 2007, 13:21
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIKI-GT »

Dragy to maj ukončený většinou hned za svodama.. jinak oni budou mít vypočítaný průměr trubky přesně na ten výkon
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“