TUNING - sportovní výfuk

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
jery

TUNING - sportovní výfuk

Příspěvek od jery »

nazdárek, máte někdo sportovní tlumič výfuku na svý káře a jakou značku a jak jste s tím spokojeni. vyplatí se koupit značku (remus atd) nebo je to jedno made in polland apod. nemám tušení co mě čeká poraďte.
Reklama
 

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Záleží čo máš za káru! ak Punto1.1-tak sa ti zmení zvuk a budeš musieť pridať na rádiu! To je všetko čo sa zmení! :P Inak ak poliaka tak dáku značku až to nemeníš každý rok :lol: Firma IMASAF robí org. diely výfuku
na fiat-skús firmu Pop Art v Trinci :wink:
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

V tomto smeru je asi nejlepsi Supersprint. Prida na vykonu (samozrejme u 55tky to moc smysl nema), neni to nejakej rvoun a vydrzi sto let. Remus je nahovno, ten shnije za dva roky. No a nejaky ty noname... Nevim, no.
Hustokrutost
Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

Příspěvek od Oli »

Ja mam Remus a kdo řika že je na hovno tak se plete (asi jak u každýho výrobce zaleží na ceně). Mam model originál na Punto GT, výkon se zvedl v celym rozsahu otáček a s montáží nebyl žádnej problém měl již nachystaný držáky. K antikorozní úpravě, je celej z leštěnýho nerezu včetně vnitřích částí a přívodního potrubí (stejně jako dražší supersprint) takže o korozi nemúže být reč.
Co se týče levnějších výrobku nebo výrobců tak ty jsou opatřeby většinou jen pohliníkováním vnějších částí takže po 2-3 letech začínají rezavět většinou nejde z venku nic vidět ale rozpadají ze zevnitř, ceny se pohybují okolo 2-4 tis Kč(záleží na koncovce).
Podotýkám že ten muj Remus stojí okolo 7tis.Kč a je to jen zadní díl s koncovkou o průměru 102mm.
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Oli píše:Ja mam Remus a kdo řika že je na hovno tak se plete (asi jak u každýho výrobce zaleží na ceně). Mam model originál na Punto GT, výkon se zvedl v celym rozsahu otáček a s montáží nebyl žádnej problém měl již nachystaný držáky. K antikorozní úpravě, je celej z leštěnýho nerezu včetně vnitřích částí a přívodního potrubí (stejně jako dražší supersprint) takže o korozi nemúže být reč.
Co se týče levnějších výrobku nebo výrobců tak ty jsou opatřeby většinou jen pohliníkováním vnějších částí takže po 2-3 letech začínají rezavět většinou nejde z venku nic vidět ale rozpadají ze zevnitř, ceny se pohybují okolo 2-4 tis Kč(záleží na koncovce).
Podotýkám že ten muj Remus stojí okolo 7tis.Kč a je to jen zadní díl s koncovkou o průměru 102mm.
Jooo, tak pokud je nerezovej, tak to joooo. Ale kamos mel orig. Remusa na Tipu dvouvacce a to bylo zhnily jako kraaaava. To kazdopadne nevidelo nerez ani z vlaku. A to tam teoreticky byl 3 roky, divali sme se na papiry, co k tomu mel. Ikdyz kdovi, co to bylo za sunta. Ale byl na tom vylisovanej napis REMUS s tou jejich znackou a aji dokonce nejakej TUV cosik. Ale pokud je to z nerezu, tak to vydrzi vsechno. No a druhej kamos ma na Puntu koncovej tlumic Remus, koncovka nerezne, ta je v pohode, ale to je vsechno. Tlumic mu varim kazdou chvilu... :-D Ale je fakt, kdyz uz clovek uvazuje o necem takovym a dava to na neco silnejsiho, kde lze ocekavat zvyseni vykonu, tak urcite priplatit a dat to z nerezu. Kazdopadne jeste je alternativa jedna firma, ted nevim, jak se jmenuje, ale delaji ladeny vyfuky od svodu az po konec, maji zkusenosti a na mou 1.1 by me udelali od svodu az po konec vyfuk z nerezu za cca 15 litru. No na 1,1 je to zbytec, to kazdopadne... ;-) Ale je to taky moznost.
Hustokrutost
luckyna
Znalec
Příspěvky: 543
Registrován: 06 lis 2005, 22:21
Bydliště: Praha,Roudnicko

Příspěvek od luckyna »

já mám 55ku,sehnala jsem si přes inzerát starší REMUS,který byl na CBR 600F ve slušném stavu.
V práci jsem si vyhlídla trubku-průměr 45,ta půjde místo střeďáku.
Zatím to jsou jen moje plány,třeba až se půjde na věc,tak v tom samozřejmě bude nějaký zádrhel,ale jdu do toho a doufám,že to bude pořádný zvůček. :wink:
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Luckyna píše:já mám 55ku,sehnala jsem si přes inzerát starší REMUS,který byl na CBR 600F ve slušném stavu.
V práci jsem si vyhlídla trubku-průměr 45,ta půjde místo střeďáku.
Zatím to jsou jen moje plány,třeba až se půjde na věc,tak v tom samozřejmě bude nějaký zádrhel,ale jdu do toho a doufám,že to bude pořádný zvůček. :wink:
Tak si kup hlavne nejaky spunty do usi. Budes je potrebovat.
Hustokrutost
luckyna
Znalec
Příspěvky: 543
Registrován: 06 lis 2005, 22:21
Bydliště: Praha,Roudnicko

Příspěvek od luckyna »

špunty,no uvidim :roll:
ale spíš sebou vozit rezervní kanystr,abych vůbec někam dojela :cry:
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Luckyna píše:špunty,no uvidim :roll:
ale spíš sebou vozit rezervní kanystr,abych vůbec někam dojela :cry:
Ja nevim. Ja kdyz sem dycky laborovaval s vyfukama, tak sem zvysenou spotrebu nezaznamenaval. A kdyz sem ji zaznamenal, tak to bylo spis z jednoducheho duvodu: Clovek si rika: doprdele, to je zvuuuk!!! A škůůůb, plnej knedl... A uz to je. Ale je fakt, ze sem nikdy nemel jenom trubku az nakonec. Ikdyz sem mel jenom stredak supersprint, byl to hukot, ale spotreba neustale stejna... Ale jelo to stejne. Tak ti nevim. Zkus a uvidis, ne? :-D
Hustokrutost
KUFI
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 223
Registrován: 04 pro 2005, 20:57

Příspěvek od KUFI »

Nevim, ale me prijde, ze vyssi spotreba a zvysena hladina hluku za nabusenej zvuk nestoji. Ja mam rad naopak pri jizde ticho a cim min slysim motor, tim lip.
V MK2 je ten motor tak tichej a tak dobre odhlucnenej a zbavenej vibrací, ze sem mel zezacatku pri stani na krizovatce problemy poznat, jestli mi to nahodou nechciplo :) Musel sem proslapnout plyn, abych se ujistil, ze motor stale bezi :)
luckyna
Znalec
Příspěvky: 543
Registrován: 06 lis 2005, 22:21
Bydliště: Praha,Roudnicko

Příspěvek od luckyna »

no jasně,vim o čem mluvíš
už jsem měla auto s laďákem a najednou se víc podřazovalo,a najednou se víc točilo,když jsem podjížděla nějakej most,tak hned okno dolů a pořádně to párkrát prošlápnout :twisted: ,to je pak úplně o něčem jinym :wink: , no ale i ta spotřeba :(

mám v plánu moc věcí na tom autě a to je jedna z nich a jasně může se to jen zkusit,vrátit se to může vždycky :wink:
Uživatelský avatar
Katy
Všeználek
Příspěvky: 5555
Registrován: 13 zář 2005, 19:04
Bydliště: JM

Příspěvek od Katy »

ja mam ladacek (koncovku s tlumicem) od WM Sportu.... a nemuzu si stezovat. je me hezky slyset a pri rizeni si ten zvuk v otackach uziiiivaaaam :))
ale na te spotrebe je to taky znat.... :?
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
luckyna
Znalec
Příspěvky: 543
Registrován: 06 lis 2005, 22:21
Bydliště: Praha,Roudnicko

Příspěvek od luckyna »

Kaufik: nemáš foto zespoda,středák si tam nechal?
mikkes1
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 28 led 2006, 13:46
Bydliště: Slovensko-BA

....Luckyna.....

Příspěvek od mikkes1 »

ja som mal tiež na 55 komplet ruru ale ti poviem nieje to ono....však zbadaš sám,na koniec som ju odstránil a namiesto stredoveho tlmiču som dal tlmič s chevroletu...je zhruba 1,1/2x dlchší než original....a teras to ma celkom slušný zvuk,samozrejme že maximalky sa nechytaju ale ked tam hodiš nejaky kyt (sanie) tak aj tie maximalky sa zvíšia....
a čo sa týka tej spotreby nemaj obavy.....nieje to tak hrozne...skôr nebadatelné...
luckyna
Znalec
Příspěvky: 543
Registrován: 06 lis 2005, 22:21
Bydliště: Praha,Roudnicko

Příspěvek od luckyna »

Kaufik: to je škoda,že nemáš foto
zajímalo by mě jak si ho tam narvar.
Ten můj má z tý CeBRy jen jeden úchyt,tak jsem zvědavá,jak ho tam kde chytim,budou se muset asi vařit původní držáky z origo výfuku
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“