kolísání otáček

Moderátor: peta.smolik

Roman Ropazu
Začátečník
Příspěvky: 36
Registrován: 31 led 2006, 20:34

kolísání otáček

Příspěvek od Roman Ropazu »

Zdar,mám dotaz ohledně otáček.Posledí dobou dost kolísaly, tak jsem si nechal vyčistit škrtící klapku a je to v poho. Teď se mi ale stalo, že mi motor po vyřazení 2x za sebou chcípl. Otáčky šli na 800, chvilku držely a pak šlus :x .Na diagnostice mi našli špatné hodnoty u čidla teploty motoru, může to mít souvislost? Čidlo teploty motoru a čidlo teploty vody je každé jiné nebo se jedná o to samé, a kde vůbec v motoru je? Mockrát díky :idea:
Reklama
 

Uživatelský avatar
lolo26
Fiaťák
Příspěvky: 99
Registrován: 20 led 2007, 23:48

Příspěvek od lolo26 »

ja som mal tiež zlé čidlo teploty chladiacej kvapaliny. kolísali mi otáčky tiež. kontrolka vstriku svieti? na teplotu sú dva snímače jeden je len na teplomer a ten druhý je na sacom potrubí ten je pre riadiacu jednotku. ten by to mohol robiť
paliodan
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 13 dub 2007, 23:19

Příspěvek od paliodan »

to je dobrý ale já nechápu o jakým motoru se tak fundovaně bavíte
Roman Ropazu
Začátečník
Příspěvky: 36
Registrován: 31 led 2006, 20:34

Příspěvek od Roman Ropazu »

Aha, sorry. Jedná se o 1.2 54kw. :oops:
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

Tak jak koukám tak jsem tu čidlo na vzduch u tohoto motoru nenašel,je tam pouze pouze čidlo na teplotu vody,tudíš na teplotu motoru,který vede do jednotky,cena je okolo 700Kč a je to od firmy Wahler....nežli by jsi ho chtěl vyměnit tak se koukni zda není někde z oxidovaný kontakt
Roman Ropazu
Začátečník
Příspěvky: 36
Registrován: 31 led 2006, 20:34

Příspěvek od Roman Ropazu »

Díky.Teď jen kde to čidlo najdu? To je to s modrým konektorem vpravo z boku pod cívkama? :oops:
Uživatelský avatar
lolo26
Fiaťák
Příspěvky: 99
Registrován: 20 led 2007, 23:48

Příspěvek od lolo26 »

na sacom potrubí modrý alebo čierny konektor
Gusto
Začátečník
Příspěvky: 17
Registrován: 31 bře 2008, 13:24
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od Gusto »

Zdravim vas.Mozte mi niekto pomoct?Mam podobny problem.Kolisu mi otacky pri volnobehu aj pri jazde.Dal som si vycistit skrtiacu klapku.bola dobre zasrana,ale nepomohlo.V servise mi chcu tu klapku vymenit.Vraj to roby na 99% ona.Mate s tym niekto skusenosti?Moze to robit nieco ine?

Vdaka.
paliodan
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 13 dub 2007, 23:19

Příspěvek od paliodan »

měli by ještě vyčistit ovládací motorek
Gusto
Začátečník
Příspěvky: 17
Registrován: 31 bře 2008, 13:24
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od Gusto »

Sorry nenapisal som motor.Jedna sa o 1.2 54kw.Este k tomu sa mi pocas jazdy rozsvecuje kontrolka vstrekovania......Dik za radu.Skusim dat vycistit ovladaci motorcek.
paliodan
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 13 dub 2007, 23:19

Příspěvek od paliodan »

Jestli se rosvěcí kontrolka tak nejspíš ještě mrknout na lambda sondu
Gusto
Začátečník
Příspěvky: 17
Registrován: 31 bře 2008, 13:24
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od Gusto »

Motorceky su tam 2.oba boli vycistene,ale nepomohlo,asi bude nutne vymenit klapku.Na diagnostike nevyhodilo ziadnu chybu,takze vobec netusim preco sa rozsvecuje kontrolka vstrekovania-mozno to vsetko robi skrtiaca klapka.vymenime-uvidime.Neviete orientacnu cenu skrtiacej klapky?
vdaka
pukavec
Začátečník
Příspěvky: 38
Registrován: 12 kvě 2007, 22:01

Příspěvek od pukavec »

Mohl by někdo vyfotit to čidlo o kterém je tu řeč. Nevím o jaké jde. Klapku zkusím vyčistit. Mám poslední dobou podobné problémy s mým Paliem 1,6 74kw. Když je studené tak bez problémů, ale když někde zastavím a za půl hodiny zase nastartuju tak se mi stane, že se rozsvítí kontrolka vstřiku a chcípne motor, otáčky jsou tak 200 na volnoběh. Teď se mi to stalo i za jízdy. Někdy kontrolka vstřiku po chvilce zhasne a jede zas v poho a někdy se to hádá (chvíli jede normal, chvíli kucká). Auto prostě nemá výkon.
bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Příspěvek od bigben.m »

Přesně tohle mi dělá 1,2 75k-nevím jak je to u 1,6, ale princip by měl být podobný.Včera jsem očistil konektor krokového motorku který drží volnoběh.Dnes několik startů teplých i poloteplých a zatím v pohodě , ale nechci to zakřiknout.Ještě jsem očistil konektor potenciometru.Když mluvím o čištění-na chemii už nespoléhám a beru to mechanicky jemným smirkem.Klapka na 1,2 obsahuje 1.potenciometr snímá plohu klapky 2.krokový motorek přivírá obtokový kanálek(vzduch při zavřený klapce) 3.teplota nasávaného vzduchu(nemělo by ovlivňovat tohle chování)-Motorek má čtyřpinový konektor,potenciometr 3piny a teplota 2.
pukavec
Začátečník
Příspěvky: 38
Registrován: 12 kvě 2007, 22:01

Příspěvek od pukavec »

No tak díky, ale tohle je pro mě španělská vesnice. Nejsem žádnej velkej mechanik takže je to na mě dost odborně. Kde tyhle věci najdu? Někde u klapky?
Odpovědět

Zpět na „Palio“