nízký výkon vlivem počasí

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Jan Ř.
Fiaťák
Příspěvky: 56
Registrován: 29 kvě 2008, 11:36
Bydliště: PÍSEK
Kontaktovat uživatele:

nízký výkon vlivem počasí

Příspěvek od Jan Ř. »

Prosím o pomoc,mám problém s výkonem svého auta,při hezkém počasí mi auto jede hrozně pomalu a jak šlapu na pedál tak mi to prostě nejede.Pak se změní počasí ze dne na den a auto jede jak stokoňový.I spotřeba mi připadá dost vysoká cca 8litrů a výš.
Prosím o radu.
punto 1.2 60ps cabrio, postert tuning 195/50 R15, snížení -40
Reklama
 

Uživatelský avatar
Katy
Všeználek
Příspěvky: 5555
Registrován: 13 zář 2005, 19:04
Bydliště: JM

Příspěvek od Katy »

no, s tou spotrebou jsem podobne... :lol: asi tomu taky slapes po krku co ?

jinak s tim pocasim, to je zajimave... tak ono se rika ze je punto "astmatik" :lol: :oops:
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
Jan Ř.
Fiaťák
Příspěvky: 56
Registrován: 29 kvě 2008, 11:36
Bydliště: PÍSEK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan Ř. »

Právě,že moc ne,aď jedu jak jedu tak mi spotřeba neklesne pod 7l.Zajímavé je,že mám odpojenou lambdu a vykuchanej kat,tak si myslim,že to může být to.Taky jsem přemejšlel nad nějakou váhou vzduchu nebo čidlo které to řídí a jak se změní tlak tak to má bohatou směs a nejede to.Pak to může být řemen o zub,ale to nevim,jak zkontroluju.
punto 1.2 60ps cabrio, postert tuning 195/50 R15, snížení -40
Uživatelský avatar
MIKI-GT
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 233
Registrován: 03 srp 2007, 13:21
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIKI-GT »

Katy píše:no, s tou spotrebou jsem podobne... :lol: asi tomu taky slapes po krku co ?

jinak s tim pocasim, to je zajimave... tak ono se rika ze je punto "astmatik" :lol: :oops:
astmatik se tomu říká z jiného duvodu :D
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
corleone
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 271
Registrován: 07 led 2008, 19:41

Příspěvek od corleone »

Jan Ř. píše:Zajímavé je,že mám odpojenou lambdu a vykuchanej kat,tak si myslim,že to může být to.
To by jeden neřekl... :roll: :roll: :roll:
Punto 55S Mk I
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

MIKI-GT píše:
Katy píše:no, s tou spotrebou jsem podobne... :lol: asi tomu taky slapes po krku co ?

jinak s tim pocasim, to je zajimave... tak ono se rika ze je punto "astmatik" :lol: :oops:
astmatik se tomu říká z jiného duvodu :D
jo z jakýho ??? :o
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Jan Ř.
Fiaťák
Příspěvky: 56
Registrován: 29 kvě 2008, 11:36
Bydliště: PÍSEK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan Ř. »

corleone píše:
Jan Ř. píše:Zajímavé je,že mám odpojenou lambdu a vykuchanej kat,tak si myslim,že to může být to.
To by jeden neřekl... :roll: :roll: :roll:
Ale fakt si nejsem jistej,když mám lambdu zapojenou tak se to dusí a nejede to už vůbec,když jí odpojim jede to,žere to,za hezkýho počasí to jede stejně jak s tou zapojenou lambdou,když prší,tak to jede jak drak,tak teď babo raď.
punto 1.2 60ps cabrio, postert tuning 195/50 R15, snížení -40
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od žabak »

Ja osobně bych lambdu neodpojoval, protože bez ní ti to nebude řídit bohatost směsi, a ohledně počasí ... zkusil bych proměřit teplotní čidla nasavaného vzduchu a vody a eventualně s tím zajet na diagnostiku, tam by ti řekli jestli je to v elektronice nebo ne.
Punto MK1 ELX 85_16V 1997 cca 180 000km prodane
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
palec
Fiaťák
Příspěvky: 199
Registrován: 22 dub 2008, 06:59
Bydliště: MY, NM

Příspěvek od palec »

majco píše:
MIKI-GT píše:
Katy píše:no, s tou spotrebou jsem podobne... :lol: asi tomu taky slapes po krku co ?

jinak s tim pocasim, to je zajimave... tak ono se rika ze je punto "astmatik" :lol: :oops:
astmatik se tomu říká z jiného duvodu :D
jo z jakýho ??? :o
no to by aj mna zaujimalo :shock:
Čierny Punťo 1,2 16V 2000
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jan Ř.
Fiaťák
Příspěvky: 56
Registrován: 29 kvě 2008, 11:36
Bydliště: PÍSEK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan Ř. »

četl jsem o nějakym čidle teploty vzduchu na škrtící klapce,že může být zoxidovaná a stačí jí prej jen vyčistit,ale poraďte kde to hledat,nejsem mechanik ale tohle bych snad i zvládnul.
punto 1.2 60ps cabrio, postert tuning 195/50 R15, snížení -40
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od liborko »

jak sundáš kryt vzduchového filtru tak to čidlo uvidiš hned vedle klapky,je to takové pidi čidlo na dvou šroubkách a vede k němu zespod konektor na dva kabliky tušim,to čidlo může být zanesené od oleje a ruznych nečistot, v příručce na mysterii je o tom pěkně rozepsaný návod jak změřit jeho hodnoty odporu a současně zkontroluj i čidlo vody,a tu lambdu bejt tebou tam zapojím jinak se není čemu divit že ti to tolik žere,a pokud ti to po přípojení dělá neplechu tak je asi ta lambda KO takže novou-nebo ji nechat zkontrolovat.A ohledně toho výkonu vlivem počasí mám stejný dojem od doby co jsem dal sportovní vzduchový filtr,když jsou tepla tak to tolik nejede když je chladno tak je to o něčem jiném,takže to bude asi o teplotě nasávaného vzduchu do sání
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
cybrex
Fiaťák
Příspěvky: 141
Registrován: 24 bře 2008, 18:23
Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cybrex »

Mozna to nebude jenom teplotou nasavaneho vzduchu , ale taky jeho hustotou. Myslim ze kdyz je po desti nebo pri desti, tak je "lepsi" nez normalne a jede to lip. Na Crome to taky pozoruju, ale jen v male mire
Obrázek-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
Obrázek-E36 318i, 85kw, rv. 1997
Obrázek
Jan Ř.
Fiaťák
Příspěvky: 56
Registrován: 29 kvě 2008, 11:36
Bydliště: PÍSEK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan Ř. »

Děkuji,prozkoušim to a uvidim co se dá dělat s tou lambdou,nejde vyndat je asi připečená.
punto 1.2 60ps cabrio, postert tuning 195/50 R15, snížení -40
Uživatelský avatar
SHANE54
Znalec
Příspěvky: 823
Registrován: 15 čer 2007, 08:42
Bydliště: Lučenec, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SHANE54 »

v tejto suvislosti ma napadla taka haluz:
kedze sa jedna o atmosfericky motor, ked prsi, tak je tlakova niz a naopak, rozdielny je vonkajsi tlak vzduchu... ale samozrejme je rozdielna aj teplota. tieto vplyvy by mali byt zanedbatelne. v tvojom pripade to bude asi technicka chyba. cidlo alebo lambda
Obrázek
Obrázek
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
Jan Ř.
Fiaťák
Příspěvky: 56
Registrován: 29 kvě 2008, 11:36
Bydliště: PÍSEK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan Ř. »

Ahoj,chtěl jsem se ještě zeptat na jednu věc,kde bych našel snímač absolutního tlaku vzduchu?A ještě jedna věc motor mi papá tak 12 litrů ve městě , čim to může bejt?Lambda?Do kopce netahne vůbec a je uplně jedno,jestli tomu šlapu na čtvrt plynu nebo na plnej,jede furt stejně.
punto 1.2 60ps cabrio, postert tuning 195/50 R15, snížení -40
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“