Zapalovací cívky

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Tavit
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 14 pro 2008, 18:40

Zapalovací cívky

Příspěvek od Tavit »

Nechce mi chytnout auto. Vše funguje až na to že zapalovací svíčky mají místo 0,4 až 0,6 ohmu 1 ohm. Mám koupit obě cívky? K prvním dvěma válcům jde jedna a ke třetímu a čtvrtému jde druhá cívka tak nevím protože mi přijde divné že by přestaly jít obě naráz
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

A házej ti jiskru?Nebo vůbec nic?
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Tavit
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 14 pro 2008, 18:40

Příspěvek od Tavit »

Jo házej ale ne asi dost velkou
Graun
Znalec
Příspěvky: 683
Registrován: 03 zář 2008, 20:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Graun »

Zkousel si merit kabely? Maji mit do 10kOhm, cim delsi, tim vetsi odpor.
Meril si taky ty civky? Jake maji odpory. VN a NN vinuti.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
onc
Znalec
Příspěvky: 751
Registrován: 07 pro 2005, 11:52
Bydliště: okr.PV

Příspěvek od onc »

... kdyby jsi kupoval novy tady mas link ...
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
Tavit
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 14 pro 2008, 18:40

Příspěvek od Tavit »

Jo kabely jsem měřil, ty kratší mají něco okolo 0,5 kiloohmu a ty delsi okolo 1,2 kiloohmu. Cívky mají mít 0,4 až 0,6 ohmu a maji 1 ohm...
Tavit
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 14 pro 2008, 18:40

Příspěvek od Tavit »

To jsem psal primární vinutí. Sekundární je dobré..
Graun
Znalec
Příspěvky: 683
Registrován: 03 zář 2008, 20:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Graun »

Tavit píše:Jo kabely jsem měřil, ty kratší mají něco okolo 0,5 kiloohmu a ty delsi okolo 1,2 kiloohmu. Cívky mají mít 0,4 až 0,6 ohmu a maji 1 ohm...
No ja Ti nevim, ale zda se mi to nejak malo ty hodnoty na kabelech. Ja jsem mel na novych kablech okolo 3-6kOhm (dle delky). :wink:
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Uživatelský avatar
SZTRAD
Fiaťák
Příspěvky: 123
Registrován: 18 zář 2008, 07:36

Příspěvek od SZTRAD »

Cimpak jsi meril odpor 1ohm?
Jestli normalnim multimetrem tak to ani neber vazne.
Radek
bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Příspěvek od bigben.m »

jedna cívka zapaluje 1a4 válec a druhá 2a3-jestli to máš jak píšeš tak je to blbě!!!
Uživatelský avatar
l-cizek
Znalec
Příspěvky: 740
Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od l-cizek »

to je ale nějaký divný ne? jestli ti to ani neškytne, tak bych zkusil imobilizer, nebo čerpadlo? Nesvítí ti kontrolka?? A je slyšet čerpadlo, když otočíš klíčkem do první polohy?
Tavit
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 14 pro 2008, 18:40

Příspěvek od Tavit »

Díky moc za ochotu ale nakonec jsem zjistil že auto nestartuje tím že se mi utrhnul jeden zub na řemenu který měl najeto 150 km. Cívkama to teda nebylo i když jsem je změřil a jsou špatný ale jak už někdo psal ampermetr je na tohle na hovno..
Uživatelský avatar
R.J.
Fiaťák
Příspěvky: 111
Registrován: 15 říj 2008, 09:58
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od R.J. »

ja mám takýto problém pred rokom som vymenil nové indučky sviečky káble bo auto islo sem tam na tri vylce po výmene spokojjnost ale tento rok som menil indučky uz dva krát bo to stále blbne ale tak že len bliká vstrekovac na prístrojovke a auto ide vpohode nezmenili sa jazdné vlastnosti spotreba zvuk motora nic iba to tam blika a ked si to napichnem na diagnostiku tak mi tam napíše zavada indukčná cievka č.2 skrat a neviem si rady samozrejme závadu som vymazal ale nepmohlo je mozné sú poškodené niekde kábliky ktoré idu do indučiek tam zozadu motora lebo pokial som dočiahol rozbalil som ich pozrel nič sa mi nezdalo a zaizoloval som ich síce len páskou ale tak aj boli zaizolované
tak neviem či si mám zozhnat celú novú kabeláž alebo či sa niekto s tým uz stretol a vie mi poradit dík
Sporting 1.2 16V - ex
Bravo 1.9 TD100 - ex
Lancia Lybra SW 2.4JTD
Uživatelský avatar
Plecháč Tony
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 388
Registrován: 25 bře 2008, 21:22
Bydliště: Plzeň

Re: Zapalovací cívky

Příspěvek od Plecháč Tony »

Zkoušel bych očistit všechny kontakty a třeba prohodit mezi sebou ty dvě cívky (vstupy i výstupy) jestli se bude psát závada na tej samej nebo tej druhej. Zkoušet, zkoušet, zkoušet.

Můj dotaz: Dneska jsem asi prvně v životě koukal na motor úplně za tmy a všimnul jsem si, že z indukčních cívek z prostoru od kabelů jdou záblesky. Očistil jsem konektory, ale to nepomohlo. Asi to tam trošku probíjí. Chci se zeptat, jestli je to normální, ale myslim si že ne...Ale jinak nepozoruju žádné zhoršené jízní vlastnosti...
Pepik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 252
Registrován: 25 říj 2008, 17:48
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapalovací cívky

Příspěvek od Pepik »

Můj dotaz: Dneska jsem asi prvně v životě koukal na motor úplně za tmy a všimnul jsem si, že z indukčních cívek z prostoru od kabelů jdou záblesky. Očistil jsem konektory, ale to nepomohlo. Asi to tam trošku probíjí. Chci se zeptat, jestli je to normální, ale myslim si že ne...Ale jinak nepozoruju žádné zhoršené jízní vlastnosti...[/quote]
Probitou izolaci čištěním kontaktů nespravíš.Skusil bych se nejdříve podívat na mezery na svíčkách.Čím větší mezery tím větším napětím je namáhaný vysokonapěťový okruh.Chtělo by to přesně vysledovat kde to probíjí,jestli na kabelech nebo cívkách,ale rozhodně to není v pořádku.Je to jenom do času kdy se to probije totálně.
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“