Žhavení 1,9JTD

Vše o naftovém motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Odpovědět
Rufu
Začátečník
Příspěvky: 37
Registrován: 25 kvě 2008, 11:27
Bydliště: Liberec

Žhavení 1,9JTD

Příspěvek od Rufu »

Je normální že při současných teplotách -5 až -18 stupňů po zhasnutí žhavení ihned nastartuju ,ale pak ještě zhruba půl minuty signalizace žhavení problikává?

A ještě jedna ohledně brzd.Úplně mi klekla baterka a po nabití jsem se byl projet a stalo se že mi mulťa přestala razantně brzdit.V podstatě začlo až v dolní poloze fungovat ABS.Stav byl ten že při nastartovaném motoru a sešlápnutí brzdového pedálu šel pozvolna až k podlaze.Po našlapání pedál tuhnul.Když jsem po cca 2 hodinách kdy jsem byl rozhodnut nějak dojet do servisu nastartoval ,a vše funguje normálně tak jak má.Podotýkám že to bylo včera při terplotách přesahujících -12ºC.
Reklama
 

bikus
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 224
Registrován: 10 led 2008, 20:30
Bydliště: Sušice, KT
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení 1,9JTD

Příspěvek od bikus »

...projdi fórum, a hledej šmudlo...
Huš se to tu propíralo. Když to hodně shrnu: Odborníci se shodli na tom, že když poblikává žhavení po nastartování, je chyba na některé (nebo na všech) žhavicích svících. V tom návod nelže. Řídící jednotka prostě pozná vetší odpor svíček. A taky jsme se tady asi shodli na tom, že by se s tím asi nemělo radši moc jezdit dál a taky že to není "že si motor přižhavuje aby líp běžel"... To si někdo vymyslel. Může si přižhavovat jak chce, ale nemá důvod ti na to upozorňovat oranžovou kontrolkou. No a to nejlepší nakonec, na čem se tady shodli ti, co přistoupili na výměnu (pochopitelně všech svíček), že to je pro sebezkušenějšího mechanika pakárna jak prase. Po hmatu, po paměti, přístup = běs. Já s tím jedu na výměnu dnes, nebo zítra večer.
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - diesel“