Zapalovací cívky

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
Plecháč Tony
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 388
Registrován: 25 bře 2008, 21:22
Bydliště: Plzeň

Re: Zapalovací cívky

Příspěvek od Plecháč Tony »

Svíčky zkouknout můžu, ale nejsou tam tak dlouho, tak by měli bejt OK. Ale počítam s tím, že časem ty cívky odejdou. Probíjí to někde v tý cívce a prosvítá to ven izolací, takže je asi jedno, dke to přesně je, protože rozebírat cívku a navíjet novým drátem jí nebudu...;-)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mark L.
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 215
Registrován: 15 lis 2006, 10:59
Bydliště: Zastávka u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapalovací cívky

Příspěvek od Mark L. »

Tohle neni dotaz, ale popis myho problemu s civkou. Treba nekomu poslouzi jako inspirace na hledani zavady.
Jeden vecer jsem v pohode dojel domu (Punto MkI. 1.2 8V 60SX 1995, najeto 156tis km) a druhy den rano volnobeh na 3valce, v otackach na tri valce. Takze sup do garaze. Svicky OK, kabely OK, ale projistotu testovaci vymena za jiny, promereni civek. Vsechny hodnoty obou civek jsou OK. Takze co je spatne? Zjistil jsem ktery valec nepaly (povytazenim koncovky kabelu). Pak jsem civky prohodil a nepalil zase jinej. Ovsem ten kterej mel jiskru ze stejnyho kontaktu na civce jako nepalici valec pri puvodnim osazeni civek. Takze problem je v civce, ale pri promereni jsou udaje v norme. Koupil jsem teda novou civku (1150Kc Valeo) a trada, zase mam vsechny valce :) Uz jsem se zacinal bat ze prasklo tesneni pod hlavou a jde voda na svicku, pac je tesneni kupodivu puvodni.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“