PotkanGT píše:Ja sa tiez chystam spriechodnit výfuk.Momentalne pracujem na vykuchani origo katalizatora,ale ani za boha to nejde.Chce to nejaky ucinnejsi postup. Rozmyslam ze tam ten stredový tlmic necham, a dam iny koncovy.Zalezi mi hlavne na tom aby sa v tom aute dalo vydrzat. Bol by som nerad keby to vresti jak zavodak a po 10km ma zacne bolet hlava.
nenechvej tam nic ta turbina nedela takovou melu jako atmo.. dej trubku a nakonec jeden tlumič slysel jsem dobry ohlas na tlumice s clonou vydelavaci.. nedela to takovej rachot a da se kdykoli vydelat..
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
Ja mam ultersport, maxspokojnost, huci tak akurat....ziadny bolehlav.....urobil som s nim chorvatsko, pohodicka...huci len ked chces aby hucal....pri normalnej jazde ani neviem ze tam je:) urcite vizera lepsie ako ta tescokoncovka co tam bola s orig.vyfukom ked som ho kupil:)
jo nejlepší laďák je prasklý vlnovec, pokud máte rádi vydatný kravál, vřele doporučuju . kdybych věděl jak tu mrsknout zvukový záznam, tak bych tu dal nahrávku mojeho
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
mad mike píše:jo nejlepší laďák je prasklý vlnovec, pokud máte rádi vydatný kravál, vřele doporučuju . kdybych věděl jak tu mrsknout zvukový záznam, tak bych tu dal nahrávku mojeho
viem si to realne predstavit po par nakladackech mi fuklo niektore hned za turbo a tiez to robi prekny bordel ale na druhej strane je krasne pocut ako zabera turbina a jemno piska.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
UP: dnes asi po hodine trieskania nadavania a vestkeho mozneho som uspesne vykuchal kat. uz ho len nahodit na punto
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
nevim jak vy chlapi ale ja mam na puntu vejfuk od ragazzonu presne pro motor a vykon a je to paradicka je to slyset venku ale uvnitr vubec ma to atest co vic si prat a nic se predelavat nemuselo jen se nasadily silentbloky a no problem.
PROSIM O RADU: mam 4x koncovku 80mm prumer a ze 2koncovek se mi huli (za studena) vic nez z tech dalsich 2 a nevim jak to udelat aby to bylo rovnomerne protoze mi nikdo neveri ze jsou taky funkcni
djkalic píše:PROSIM O RADU: mam 4x koncovku 80mm prumer a ze 2koncovek se mi huli (za studena) vic nez z tech dalsich 2 a nevim jak to udelat aby to bylo rovnomerne protoze mi nikdo neveri ze jsou taky funkcni
reklamuj u výrobce - mají blbě navařenou trubku ke koncovkám a tudíž jde kouř lehčí cestou
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
djkalic píše:PROSIM O RADU: mam 4x koncovku 80mm prumer a ze 2koncovek se mi huli (za studena) vic nez z tech dalsich 2 a nevim jak to udelat aby to bylo rovnomerne protoze mi nikdo neveri ze jsou taky funkcni
reklamuj u výrobce - mají blbě navařenou trubku ke koncovkám a tudíž jde kouř lehčí cestou
pockaj si do leta vtedy to uz dymit nebude a na ludi ktory to riesia sa vyser
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
diky za podporu jenze ono to slo ze vsech stejne dokud jsem mel ruplej pletenec na vejfuku a jak se nainstaloval novej tak uz to prave nedela to mi nejde do hlavy...
To je právě tím že splodiny jdou nejjednodušší cestou... Když si měl prasklej vlnovec šel hlavní tah tím vlnovcem a zbytek rourama... Teď když máš vlnovec novej projevilo se špatný navaření na konci no a teď v zimě je to jen markantněji vidět...
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele