Zdravím
Páni vie mi prosím Vás niekto vysvetliť ako sa može dostať olej do celého sacieho potrubia.
alebo
http://imgupload.sk/viewer.php?file=cjj ... 3mg1er.jpg
olej v sacom potruby
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 30 říj 2012, 17:03
- Bydliště: Zvolen, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
olej v sacom potruby
Fiat Punto 1,9 DS 44kW r2000
- Reklama
Re: olej v sacom potruby
Zdravím,je to běžná věc,zvláště když se jedná o vznětový motor a motor s dmychadlem. Olej se tam dostává odvětráním klikové skříně.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: olej v sacom potruby
Ano,nemáš turbo tzn.jde ti to tam přes to odvětrávání klikovky zpět do sání jak už psal kolega,ale je to normální,mají to všechny motory nejen diesly.Já jsem to na svém puntu odpojil a vyvedl dolů pod motor,ať mi to nezasírá sání.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: olej v sacom potruby
Jak ostatní psali, je to normální, mám to na puntíku též.. Sem tam to očistím a je klid. Akorát podle fotky, koukám, že to máš celkem pěkně zasviněný, vypadá to, jako kdybys měl motor s EGR ventilem a jezdil krátký trasy, pak to budeš mět takhle zasviněný, když budou spaliny kondenzovat na stěnách sání..
Puntík 55s na LPG
Re: olej v sacom potruby
vysvetlenie je jednuduche, funkciu piestoveho motora poznas, aj to ze je mazane olejom, piesty tesnene kruzkami, ventilove drieky zas guferami.
tieto tesnenia sa casom v prevadzke opotrebuju a zacnu prepustat tlak do klukovej skrine, odtial sa odvadzacim kanalom odvadzaju do odlucovaca a odtial do sacieko kolektoru a spat do motora kde sa spalia.
podla konkretnej konstrukcie motora si vyber co mas ty a skus hladat chybu.
piastne kruzky, gufera, odlucovac oleja, kvalita oleja, kvantita oleja.
tieto tesnenia sa casom v prevadzke opotrebuju a zacnu prepustat tlak do klukovej skrine, odtial sa odvadzacim kanalom odvadzaju do odlucovaca a odtial do sacieko kolektoru a spat do motora kde sa spalia.
podla konkretnej konstrukcie motora si vyber co mas ty a skus hladat chybu.
piastne kruzky, gufera, odlucovac oleja, kvalita oleja, kvantita oleja.
puntik 1,2 44kw striebro
mariska 1,9 77kw roso-ponete
akumoto -3kW
mariska 1,9 77kw roso-ponete
akumoto -3kW