Z těch 2 co jsi dal ani jedno neber - to stříbrný má lakovanej blatník a ani netrefili odstín nebo tam dali jen z jinýho Stila a nelakovali to.
To modrý má jen 4 místa k sezení, je to kategorie N1 nebo jak se tomu nadává.
Ber JTD 85 nebo 88kW. Podle diskuze tady nebo jinde 88kW JTD ve Stilu DPF nemá, naopak v Cromě už je.
Mrkni na bazos
http://auto.bazos.cz/prodam/fiat/?hleda ... t&kitx=ano" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sauto.cz/osobni/hledani/#!ca ... &model=146" onclick="window.open(this.href);return false;
Stilo bych bral pokud možno bez ASR/ESP jsou s tím problémy - poznáš podle tlačítka ASR vlevo u řadičky.
Pokud budeš brát s digiklimou, tak postupně vyzkoušej všechny směry vzduchu.
Také neber Stilo, kde svítí Airbagy nebo hlásí jinou chybu (failure) - chyba je indikována i zvukově - 3x to zapípá.
Při projíždění vytoč motor např. do 3500, jestli bude táhnout plynule a nepadne do nouzového režimu.
Dej si pozor na pískající turbo (zvuk jak když jede sanitka). Mně to teda píská, ale mechanik z Fiatu říkal, že se není čeho bát, že to ještě najezdí dost. Taky zařaď 4ku po rovince nebo do kopce a nalož tomu, motor nesmí vibrovat, jinak je KO setrvák. Zkus se plynule rozjet na volnoběh, jestli to nebude pocukávat. Taky KO setrvák. Pokud spojka zabírá až nahoře nebo jde oproti jiným autům těžce, je zralá na výměnu.
Pokud bude na volnoběh silně vibrovat interiér a třást se volant, tak je potřeba vyměnit silentblok převodovky - stojí 2000.
Protůruj motor na volnoběh, jestli z výfuku nejde modrý kouř.
Jinak se u Stila není čeho bát, díly jsou např. oproti Alfě 156 levné a podvozek vydrží.
Přední rameno stojí 1500-2000 (TRW), vzadu je na každý straně olejový silentblok a ten stojí 550/kus.