Chlopi, nezavadili jste někde někdo o nějaký návod, jak DIY vylepšit konstrukčně nedobře vyřešené odvětrání klikovky u tohoto motoru? Pravidelně (co 15-20 tis km) se mi rozsvítí kontrolka motoru a spadne to do nouzáku... musím zastavit, sundat sání, odtranit olej vychlustnutý z odvětrání klikovky až na klapku sání a všude okolo, sestavit to zpět, nastartovat (kontolka stále svítí, ale výkon už je plný), zhasnout, nastartovat podruhé a už je to OK, do dalšího chlustnutí woleje.... čo s tým? Fšiml sem si, že to dělá méně často, dyž je v motoru oleje těsně nad ryskou "min", jenomže já mám ve zvyku (u všech svých aut) často kontrolovat a udržovat wolej přesně na rysce "max" ..... dělalo to jak na původně fijatem předepsaný wolej (myslím, že to byl nějaký italský wolej, visk. třída myslím 10w-30), tak i fčíl, když do teho liju Millers 5w-40... a dělá to od novoty (poprvé se to stalo dyž to bylo ještě v záruce a já - celý vystrašený - blbec s tím hned letěl do autorizáku, kde mi to opravili - zřejmě postupem popsaným výše...

)
Prý je to opravdu konstrukční vada těhle fijaťáckých motorů....