Ještě dodatek-odpoj při práci akumulátor a -možná je to pitomost,ale připoj ho , až bude motor vychladlý. Napadlo mě, jestli při napůl ohřátým motoru a připojení akumulátoru to ŘJ nenačte jako základní nastavení(tu teplotu).Nevím-už se chytám i stébla.
Tak si myslim, že na 1,6ce to bude taky tak. Viděl jsem tam takovou černou krabičku a vedou k ní 2 dráty, myslím, černej a modrej. Tak se na to zkusím mrknout . Když se to nezlepší zajedu na diagnostiku jestli něco nevypátrají. Dík za konzultaci
Mam ten samej problem, jak to je uplne studene, tak nastartuji. zvednou se otaky jak klesaji tak spadnou az na 0 a chcipne to, kdyz nastartuji a jemne pridam plyn na 3-5 sekund tak to uz pak drzi.
Jinak mi nehem jizdy rozsvecuje kontrolka vstrikovani. Kdyz jsem na krizovatce ona se zrovna rozne, tak se mi zvysi otacky.
Možná jsem své potíže vařešil.Nejenom čisté konektory,ale ukostření.Vzal jsem vějířové podložky a začal u akumulátoru,pak u předních světlometů(hodně blbej přístup) a dál jsem se zatím nedostal , ale pomohlo to a zatím nejsou potíže.