MOJE PUNTO 1 - ukažte ta svoje ;D Ludeco

Každý má zde možnost si založt solo diskuzi o svém Puntu

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
ludeco
Fiaťák
Příspěvky: 193
Registrován: 27 bře 2008, 12:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

MOJE PUNTO 1 - ukažte ta svoje ;D Ludeco

Příspěvek od ludeco »

:idea: Tak mě nějak napadlo, že Punťa u mě oslavil už třetí narozeniny (celkově je mu ale už celých 17 let a pár týdnů k tomu) a tak je nejvyšší čas založit si téma v této sekci a podělit se o to co jsem si už s tím lotrem zkusil. :wink:

Takže píše se rok 2008, já pracuji jako grafik a jako každý dvacetiletý kluk toužím po autě. Už vím že to bude ital, hatchback a menší obsah (protože jezdím po městě) ale musí zvládnout i důstojnou cestu někam dál. Kvůli omezenému rozpočtu byla cena max. 40 tisíc a nechtěl jsem nic staršího než 15 let... Nakonec zůstali tři favorité - Lancia Ypsilon, Alfa 145, Fiat Bravo a Punto. Lancia a Alfa nakonec vypadli ze souboje, protože za ty peníze byl problém najít pěkný kousek, navíc u Ypsilonu mi fakt vadily budíky u prostřed. Vítězem nakonec nebylo ani Bravo, protože 1,2 16V se tehdy nedalo najít pod cca 80 tisíc a 1,4 12V mě po hromadě negativních recenzí odradila. No a 1,6 už mi přišla moc...