Dotahovací síly

Vše o benzínovém motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Saki
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 14 srp 2006, 11:36

Dotahovací síly

Příspěvek od Saki »

Zdar Všem,

mám dotaz jakou silou mají být dotaženy šrouby momentovým klíčem na hlavě motoru 1.6 16V CNG r.v. 2000. Potřebuji to vědět co nejrychleji. Díky
Reklama
 

Minimaxa
Znalec
Příspěvky: 596
Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Minimaxa »

vší
www.minimaxa.cz
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

potřebuju vědět tip motoru..potom ti to řeknu přesně
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

tak jsem koukal a ty 1,6 t maj stejny...
takže:– V1. kroku utáhneme všechny šrouby momentem 30 Nm.
Ve 2. kroku dotáhneme všechny šrouby ve vzestupném pořadí od jedné do deseti pevným klíčem o 1/4 otáčky (90°).
Ve 3. kroku dotáhneme všechny šrouby ve vzestupném pořadí od jedné do deseti pevným klíčem o 1/4 otáčky (90°).
Saki
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 14 srp 2006, 11:36

Příspěvek od Saki »

díky moc jsi mi pomohl.Ale moc tomu nerozumím. Vzestupné pořadí je co?
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

Ja to teda taky nevim co je to vzestupne ale obecnej technologickej postup rika utahovat od stredu ke kraji.... to zn neco jako horni uprostred ,dolni uprostred,levej od stredniho nahore,pravej od stredniho dole,levej od str. dole,pravej od str. nahore a tak....snad chapes jak to myslim :lol:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

postupuje se od středu ke kraji jak píše stifmajstr
Saki
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 14 srp 2006, 11:36

Příspěvek od Saki »

Znova Vám děkuji, a ještě jedna věc. Když budu nasazovat hydraulické nadzvedáčky musím je vymáčknout (Vytlačit z nich olej) než je přišroubuju na hlavu? Díky
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

Nevim jestli musis ale myslim ze tim nic nezkaziis...
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

vždy se začína na prostředku a jede se do kraje,aby se vymáčklo těsnění ven a né do prostředka
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

Vasek176 píše:vždy se začína na prostředku a jede se do kraje,aby se vymáčklo těsnění ven a né do prostředka

:shock: nechaPU
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

kdyby jsi začal utahovat od kraje do prostřed tak se ti na prostředku tesnění nezmáčkne
Saki
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 14 srp 2006, 11:36

Příspěvek od Saki »

Když budu nasazovat hydraulické nadzvedáčky musím je vymáčknout (Vytlačit z nich olej) než je přišroubuju na hlavu? Díky
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

Vasek176 píše:kdyby jsi začal utahovat od kraje do prostřed tak se ti na prostředku tesnění nezmáčkne
No to ja vim ale dyk uz to tu je napsany 2x :lol:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Saki
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 14 srp 2006, 11:36

Příspěvek od Saki »

tak jak je to s těma nadzvedákáma chlapi?
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - benzín“